Měsíční update - Duben 2013


Během dubna jsem neměla vůbec náladu číst ani nakupovat knihy. Tento fakt se velmi viditelně odrazil od počtu pořízených knih. Ještě stále se tomu směji, protože se mi to ještě nikdy nestalo. Vždy jsem za měsíc shromáždila něco okolo dvaceti knih a tentokrát jen dvě, na druhou stranu mi to nijak nevadí, přeci jen mám doma nespočet nepřečtených knih, na které se stále práší a čas na ně není. Tužíš jsem vlastně i trochu ráda, že již je pro tentokrát málo. Legendu od Marie Lu (recenze) jsem si pořídila vskutku náhodně. Knihu jsem četla a právě teď jsem neměla potřebu si jí kupovat, i když to bylo na plánu, nicméně někdy v budoucnosti. Čirou náhodou jsem na knihu narazila na aukru velmi levně (ps: v nabídce stále ještě je a za tu cenu se vyplatí). Kniha je to skvělá, čtivá a obsahově velmi zajímavá a všemi deseti jí všem doporučuji. Rozhodně bych jí zařadila do své top 10 oblíbených knih. Na The Elite od Kiery Cass jsem čekala před půl roku. Zpočátku se mi zdálo, jakoby ten čas vůbec neutíkal, ale když se na to teď podívám, uteklo to bleskovou rychlostí. Na knihu jsem neskutečná natěšená, ale kvůli maturitě budu muset ještě ten měsíc počkat. Jedná se o pokračování poměrně kontroverzní knihy The selection, která byla podle mého názoru skvělá a rozhodně překonala má očekávání. Knihy jsou sice dvě, ale pro mne představují takové dva malé poklady. Přeci jen nezáleží na množství, ale na kvalitě. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Kolikrát se mi taky stane, že si za měsíc pořídím knih málo, i když jsem jich plánovala víc. Hold nějak nezbude čas.
    Nicméně, Legendu ti závidím. Viděla jsem na ni hrozně pozitivních recenzí a vypadá celkově dost zajímavě. The Elite má nádhernou obálku a první díl si plánuji přečíst už taky pěkně dlouho D

    OdpovědětVymazat
  2. The Selection si chci už dlouho přečíst, ale ještě jsem se k tomu nějak nedokopala, možná mě trochu straší ta angličtina :D
    A obálky, ty jsou opravdu úžasné.

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodne by som chcela obe 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné :))
    Legendu bych si taky hned přečetla :))

    OdpovědětVymazat