Nechcete si poslechnout Eragona? | GIVEAWAY

Mnozí čtenáři nedají dopustit na tištěné knihy. Ten pocit přece jen tak něco nepřekoná. Co ale když nemáte dostatek času knihu otevřít? A co když chcete číst i když nemáte čas? V tom případě tu je jedno řešení, které toto dilema vyřeší - Audio kniha. Audio kniha vám sice nezajistí stejný pocit jako tištěná kniha, ale řekněte, se kterou tištěnou knihou můžete venčit psa, mýt nádobí, uklízet, sportovat? Já osobně mám ráda audio knihy. Sice jim nedám přednost před klasickou knihou, ale například poslouchat povinnou četbu namísto čtení každého písmenka, mi přišlo mnohem lepší. 

Proto vám teď přináším možnost si audio knihu vyzkoušet. Jak pravděpodobně vidíte na fotografii níže, bude se jednat o známou a oblíbenou knihu Eragon z pera Christophera Paoliniho v podání Dr. House. Tedy, ne přímo doktora House, ale Martina Stránského, který tomuto svéráznému doktorovi propůjčil svůj charismatický hlas. Jeden z vás jí za chvíli bude mít doma!

A málem bych zapomněla! Za knihu děkuji nakladatelství FRAGMENT.


Počínaje dnešním dnem se můžete zapojit do této giveaway, která potrvá až do konce měsíce května. Pro vstup do soutěže nemusíte nic sdílet, nemusíte být čtenářem blogu, nemusíte vlastně nic, jen kliknout a je to. Jdete do toho? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Už veľmi dlho som to chcela vyskúšať 8)
    Audioknihy sa zdajú zaujímavé 8)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som sa potešila, že slovenský dr.house :D, ale istý čas som sledovala aj na nove a aj on má úžasný hlas

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, a teď nevím jestli to jsem já, nebo někdo se stejným jménem a prvním písmenkem v příjemní =D Takže? Hlásíte se někdo nebo je to moje?=D Já už totiž nevím, jak se soutěžilo, jestli se jen odklikl vstup, nebo se tam vyplňovalo jméno a e-mail??

    OdpovědětVymazat