Týden s Ptačím Zpěvem | Den pátý - I psaní knihy je proces plný nezapomenutelných chvilek



  • 07. 5. 2013 - Vítejte! A kde že to vlastně jsme?
  • 08. 5. 2013 - Sousto pro naše oči. Jak vznikala obálka. 
  • 09. 5. 2013 - Linda aneb hrdinka, které z očí spadly růžové brýle.
  • 10. 5. 2013 - Ze zákulisí knižního traileru.
  • 11. 5. 2013 - I psaní knihy je proces plný nezapomenutelných chvilek.
  • 12. 5. 2013 - A tohle jste věděli? Co na sebe Meagan práskla. 
  • 13. 5. 2013 - Neváhejte, přečtete si kousek z knihy!

 I psaní knihy je proces plný nezapomenutelných chvilek

Pro vznik knihy Ptačí zpěv jsem si musela vyhledat spoustu informací. Často zvláštních informací. I když se kniha odehrává v alternativním, fantasy světě, snažila jsem se knihu udržet na Zemi a ponechat v příběhu plno detailů naší planetu, když přijde na divočinu, kterou jsem vytvořila. Četla jsem hodně o místní „divočině“ a o květinách východní části USA. Vydala jsem i na návštěvu do mnoha přírodních rezervací. Propočítávala jsem si Lindinu pouť pomocí map google, abych zjistila, jak dlouho by to trvalo. Zjišťovala jsem, kolik jídla musí člověk sníst, aby mohl jít dál, protože Linda v příběhu hladoví velkou část týdne.

Dále, když Linda vyráží na místo, od kterého byla odjakživa držena dál, musí z toho, co se v její cele nachází vytvořit tašku. Nakonec se jí povede vytvořit tašku z kalhot. Popravdě jsem nad touto myšlenkou seděla a přemýšlela, jak z kalhot vytvořit tašku. Poté za chvíli do pokoje vkročila má spolubydlící, za tím co já na sobě měla tepláky uvázané jako batoh. To byl jistě ten nejpodivnější moment.
Giveaway:

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře: