Týden s Ptačím Zpěvem | Den šestý - A tohle jste věděli? Co na sebe Meagan práskla.


  • 07. 5. 2013 - Vítejte! A kde že to vlastně jsme?
  • 08. 5. 2013 - Sousto pro naše oči. Jak vznikala obálka. 
  • 09. 5. 2013 - Linda aneb hrdinka, které z očí spadly růžové brýle.
  • 10. 5. 2013 - Ze zákulisí knižního traileru.
  • 11. 5. 2013 - I psaní knihy je proces plný nezapomenutelných chvilek.
  • 12. 5. 2013 - A tohle jste věděli? Co na sebe Meagan práskla. 
  • 13. 5. 2013 - Neváhejte, přečtete si kousek z knihy!

A tohle jste věděli? Co na sebe Meagan práskla.

Jste velká cestovatelka, která místa byste ale chtěla navštívit ze všeho nejvíce?
Poctivě jsem již procestovala Afriku, Jižní Ameriku a Austrálii, proto bych ráda poznala něco více z Evropy a Asie. Ráda bych navštívila Berlín, Prahu, Hong Kong, Tokio a Petrohrad. Tato místa mi stále chybí.

Kdyby jedna postava z vaší knihu měla možnost se stát opravdovým člověkem, kterou byste zvolila?
No, nevybrala bych asi zrovna nějakou osobu, byla by to totiž Nyx, mechanický skřítek, který doprovází Lindu při jejích cestách.

Bez jakého jídla byste nemohla žít?
Bez sushi! A taky bez čokolády. Popravdě je velmi těžké si mezi sushi a čokoládou vybrat. Šlo by oboje? Ale raději ne dohromady.

Co pro vás psaní znamená?
Psaní pro mně znamená cestu, jak se setkat s lidmi, které bych nikdy neměla možnost poznat. Když jsem během svého vyrůstání neustále četla, cítila jsem to neviditelné a přesto velmi reálné spojení s autorem knihy. Například jsem cítila to, co cítili oni a představovala jsem si, co si asi oni představovali. Nyní jako autorka cítím to samé vůči čtenářům. Pokaždé, když se někdo začne do mé knihy a polapí ho příběh, cítím se jim být blížeji než kdokoliv jiný.

Navštěvujete a čtete knižní blogy?
Pravidelně navštěvuji několik blogů, ale ne zas tolik, kolik bych chtěla. Mimo psaní mám opravdu velmi málo času. Celý proces vzniku knihy je zabere nejvíce. Velmi ráda mám například Pub(lishing) Crawl, YA books central a samozřejmě, že kdykoliv si vyhledat nějakou novou knihu o které jsem slyšela, tak jdu na Goodreads.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Čo vidia ľudia na tom sushi? 8D úprimne, ešte som to nejedla, u nás sa také moc nerobí, ale kamoška chutnala v BA a vravela že nič moc 8D
    samozrejme čokoládu môžem 8P

    OdpovědětVymazat
  2. Originálne sushi je o ničom, ale tempurované... mňam. To zbožňujem a ešte k tomu takááá beef rolka. Aj keď je pravda, že u nás si k tomu veľa ľudí nevie nájsť cestu :D
    Autorka má šťastie, že pochodila toľko miest, kebyže mám za čo, tiež idem :D
    A to s tým písaním je úplná pravda, ale okrem toho si myslím, že už len vytvorenie nového sveta, nad ktorým nikto okrem autorky nemá kontrolu, je super. Niekto možno píše preto, že tú kontrolu potrebuje, lebo v ozajstnom živote žiadnu nemá.

    OdpovědětVymazat