Třicetidenní knihobraní #1 | Kniha, kterou nedám ani za milion


Dnes, na poslední chvíli jsem se zúčastnila tohoto skvělého projektu od VeEee. Po celý červen se tak s vámi podělím o knihy, se kterými mne pojí určitý vztah a to už jak pozitivní tak i negativní. Všechny potřebné informace naleznete přímo zde

#1 Kniha, kterou nedám ani za milion
Kniha, kterou nedám ani za milion, ani za deset, je bezpochyby Vampýrská akademie. Touto volbou určitě nikoho nepřekvapím, mluvím totiž o ní snad na každém kroku. Pamatuji si stále perfektně moment, kdy jsem knihu naprosto spontánně vybrala v knihkupectví, kdy jsem si jí četla na cestě do školy, kde mne oslovila neznámá dívčina, zda-li je kniha dobrá a také si pamatuji moment, kdy jsem v autobuse četla ten proslulý konec s náhrdelníkem a já se u toho hrozně uculovala. Vampýrskou akademii jsem přelouskala za pár dní a od té doby jsem nad touto sérii nezanevřela. Provázela mne několik dlouhých let, kdy mě doslova zabíjelo čekání na vydání dalšího dílu. Prostředí Vampýrské akademie se ihned stalo mým druhým domovem. Co se týče postav, tak to se opět nemusím prakticky vůbec vyjadřovat. Všichni znají ty mé oblíbené. Především to je Rose, kterou zbožňuji pro to, jaké je a jakou má náturu - prostě to, jaká já nejsem. A Dimitri je kapitola sama o sobě. Ještě jsem v žádné knize nenarazila na postavu jako je tahle. Dimitri je tak bravurně, realisticky a úžasně vytvořená postava, kterou si musí každý (každá ;)) zamilovat! A dále Lissa, Christian, Adrian, Mia, Mason, ........ Pro mne dokonalá kniha, která mne nikdy neomrzí. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Musím se už dotlačit pohnout s touhle sérií... skončila jsem u 4 :D a fakt moc chci už další :))) Těším se. a nedivím se, že jsi vybrala právě tuhle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď čtu čtvrtý díl :), ale ten mě zatím trošku nudí, začíná se to lepšit :DD. Jinak Dimitrije jsem si zamilovala jako ty, akorát teď ve čtvrtým díle mě štve a nemám ho ráda jako dřív, ale podle mě je ten důvod že je Strigoj. Doufám že bude zas takový jako dřív :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ach Dimitri 8_) a Christian 8P - to sú božskí týpkovia 8P

    OdpovědětVymazat
  4. ja som túto knihu vyhrala a ani ja by som ju už nevymenila.. je proste geniálna od začiatku po koniec :) zbožňujem drzosť Rose :)

    OdpovědětVymazat
  5. A další VA :D sakra, já skončila u druhého dílu, mám co napravovat asi :D

    OdpovědětVymazat