Třicetidenní knihobraní #2 | Kniha, kterou absolutně nechápu


Měsíc červen se ponese v duchu projektu Třicetidenní knihobraní za kterým stojí VeEee

#2 Kniha, kterou absolutně nechápu
Tato kategorie mi dnes dělala docela velký problém. Nikdy dříve jsem nepřemýšlela nad knihami, které vyloženě nechápu. Některé jsem si neoblíbila, ale které bych nechápala? No, chtělo to se pořádně zamyslet v vrátit se tak rok až dva zpět. Tehdy jsem četla  knihu S osudem v zádech od Meg Rosoff, která byla opravdu velmi zvláštní. Nebylo to tím, že by kniha nebyla dobrá nebo tak, ale nad jejím příběhem jsem byla rozčarovaná. Zatím jsem se nesetkala s příběhem jako je tento. S příběhem, který je vlastně o ničem, ale přesto o mnoha věcech. Během četby jsem knihu vůbec nechápala, nedokázala jsem odhadnout její poslání a už vůbec jsem nechápala hlavní postavu a její chování. Pro mne tohle byla kniha s mnoha otazníky, která se sice četla krásně, jako po másle, ale nedala mi vůbec nic.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Byla jsem na tom úplně stejně. Knížku jsem četla, protože na ní měla zálusk Amy. Po dočtení jsem vůbec nechápala, o čem to bylo. Imaginární pes hlavního hrdiny měl asi nějakou symboliku, ale bohužel jsem knihu asi tak nedocenila.

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, jsme si vybraly stejnou knihu pro dnešní den! :D

    OdpovědětVymazat