Třicetidenní knihobraní #3 | Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola


Měsíc červen se ponese v duchu projektu Třicetidenní knihobraní za kterým stojí VeEee

#3 Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola
Tak a musím se opakovat. Knihou, kterou bych mohla číst stále dokola je totiž bez pochyby Vampýrská Akademie od Richelle Mead. Většina teď už asi obrací oči, ale já jinak hold nemůžu. Knihu (vlastně celou sérii) jsem již četla tolikrát, že už si to číslo ani nejsem schopna zapamatovat. Vampýrská akademie pro mne znamená něco, co mne provázelo přibližně pět let a co mi náležitě přirostlo k srdci. Nejdnou jsem si přála, abych i já mohla takovouto školu navštěvovat. No, bohužel, to nejlepší se děje pouze a jen v knihách.  Nicméně to bylo tolikrát, že si nazpaměť pamatuji určité úseky a vím, přesně, kdy které scéna nastane. Nejlepší na tom je ale to, že i když knihu čtu třeba po desáté, stále nad ní sedím a čekám na rozuzlení, jako kdybych knihu v rukou držela zcela poprvé. Tato kniha mne asi jen tak v blízké době neomrzí a snad se z ní budu těšit ještě dlouho. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Práve dnes som ju dostala dačekom od Slovartu, tak som na to zvedavá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. VA je... prostě VA, souhlasím s tvojí volbou, i když jsem zvolila jinou ^^ Rose a Dimko :3:3:3

    OdpovědětVymazat
  3. Ach áno, naša milovaná VA 8_)

    OdpovědětVymazat