Třicetidenní knihobraní #4 | Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“


Měsíc červen se ponese v duchu projektu Třicetidenní knihobraní za kterým stojí VeEee

#4 Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“
Už mi bylo trochu blbé zvolit opět jeden díl z Vampýrské Akademie a tak mi dalo docela zabrat vybírání jiné knihy. Knih, které mne ať už v dobrém či špatném slova smyslu zvedly ze židle, je mnoho, nicméně se mi v hlavě vybavila právě Tygrova stezka od Colleen Houck, druhá kniha v sérii, která se jako má nejoblíbenější řadí hned za Vampýrskou Akademii. Závěr této knihy mě ale opravdu zvedl ze židle. Trošku jsem u něj fňukala a říkala si, jak je to možné?! Jak se někdo může takhle chovat. Kdo četl, určitě pochopí, co mám právě na mysli. Samozřejmě na to ale mělo vliv mnoho ostatních faktorů, ale i přesto to byl závěr, který mi chvíli nedal spát. V tu chvíli mi bylo Kelsey opravdu líto. Nicméně vše špatné je pro něco dobré, a tak tento závěr přivádí Kelsey na jinou cestu a do příběhu tak vnáší nové možnosti. To především v prospěch Renova bratra Kishana, který nyní bude v třetím díle hrál jistě velkou roli. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. To abych si jí konečně už přečetla :D sakryš, ještě jí někde sehnat a udělat si čas :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa chystám ešte len na 1. diel 8) ale tigrov milujem 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Je na seznamu knih,které si chci pořídit a přečíst.Vážne ale nevím,kdy si ji pořídím. :D :)))

    OdpovědětVymazat