Měsíční update - Červen

Měsíc červen je již pryč a já tu jsem s dalším měsíčním updatem, ve kterém Vám ukáží knihy, které jsem si koupila, dostala či vyhrála. Červen byl pro mne trochu hektický. Na začátku měsíce jsem měla tunu přijímaček, na které jsem stejně neměla čas se pořádně připravit a hned jak skončily jsem se vrhna na rekonstrukci pokoje. Dalo mi to s mamkou pěkně zabrat. Včera večer jsem ale finišovala. Odmítala jsem jít spát bez toho, abych si roztřídila knihy do poliček. Věřte mi, že není nic komičtějšího než stát nad totálně prázdnou knihovnou a nevědět na kterou poličku které knihy dát. Vše je ale hotové a pravděpodobně již brzy nafotím novou kouzelnou knihovničku. Nyní ale zpět k měsíčnímu updatu. Za červen se mi doma nastřádalo krásných 10 knih, ze kterých mám opravdu velkou radost. 


Fantasy kniha Sto tisíc království od N. K. Jemison byla zcela náhodná koupě. Ano, po knize jsem už dříve pokukovala, ale nikdy s pohnutkou si jí koupit. Pak jsem ale na ní narazila ve slevě (kde jinde) a kniha byla má. Úspěšnou smolařku jsem sice ještě nečetla, ale už teď jsem si pořídila druhý díl Úspěšná smolařka ve velkoměstě od Meg Cabot. Tato série mne ohromně láká z toho důvodu, že zní velmi vtipně, lehce a samozřejmě čtivě. Doufám, že si na sérii udělám brzy čas. Už jen díky jménu Meg Cabot na obálce si to musím přečíst. 

Dystopický příběh zasazený do Velké Británie The last princess od Galaxy Craze jsem již měla tu čest si přečíst v loňském roce. Tehdy to několik bloggerek vynášelo do nebes, tak jsem si řekla, že bych knihu mohla zkusit taky. Kniha to byla úžasná, ale stále mi tu dlouhou dobu doma chyběla. Nedávno jsem si řekla, že nepřečtených knih mám doma až až, tak si budu víceméně pořizovat knihy, které jsem četla, chci je mít doma, ale nemám. No v tomhle si moc nevěřím, ale částečně svůj slib plním. Kniha je doma. Před lety jsem Twilight milovala. Vlastně to byl TEN důvod, proč jsem začala číst. Twilight ságu beru za takovou přelomovou, jelikož se s ní v mém životě hodně změnilo. Na Oficiální ilustrovaný průvodce od Stephenie Meyer jsem měla spadeno strašně dlouhou dobu, ale zdál se mi opravdu drahý. No, není se čemu divit, kvalitní papír, pevné desky. Nicméně se vyplatilo čekat, protože nyní je k sehnání za sto korun, což je nádherná cena. 

JÁ NĚCO VYHRÁLA. Po takové době jsem něco vyhrála. Tou výhrou je na pohled krásná kniha Polosvět - Zima od Roda Reese. O této sérii vím, ale nikdy jsem nepociťovala nutnost si o ní zjistit něco více, nebo si jí rovnou pořídit. Proto jsem ráda, že jsem právě tuhle knihu mohla vyhrát, dává šanci knihu opravdu vzít do ruky a číst. Tak snad brzy. Mamka mi tento měsíc udělala velkou radost. Sama od sebe (a to se dámy a pánové neděje často) mi totiž koupila knihu. Přesněji Cestu věčnou nocí od Veronicy Rossi, na kterou se neskutečně těším. Jsem trochu zklamaná, že se jedná vlastně jen o polovinu knihy. Připadá mi trochu nelogické knihu půlit. Nikdy dříve nevadilo, že je kniha objemnější a nyní najednou ano. Nerada bych někoho osočovala, ale tohle mi připadá jako zbytečné tahání peněz z lidí, kteří opravdu mají o knihu zájem. 

V červnu jsem si pořídila i dvě knihy, které nejsou žádnými YA knihami. Především se jedná o Velkého Gatsbyho od Francise Scotta Fitzgeralga, kterého jsem prostě MUSELA mít doma. O knihu jsem se nikdy nijak nezajímala. Teď jak do kin vtrhl film a já o příběhu začala slýchávat častěji, jsem zjistila, že kniha vypadá naprosto dokonala a že jí jednoduše musím mít doma. V knihkupectví nastalo menší dilema, aneb kterou verzi si vybrat. Nakonec jsem si vybrala tuto černou tenčí verzi. Nevypadá skvěle? Tou druhou knihou zcela mimo mé čtecí návyky je kniha Hezké vstávání od Diane Peterfreund. Nedávno jste mohli v televizi shlédnout stejnojmenný film, ale pozor. V tomto případě se nejedná o film natočený podle knihy, ale o knihu napsanou podle scénáře filmu, což se často nevídá. 

A nakonec tu mám dvě anglické knihy, nad kterými teď mé srdce plesá. Obě dvě jsem toužila mít doma a teď je tu mám. Úžasné. Jde o dystopii Earth girl od Janet Edwards, která je prostě ..... prostě nádherná. No uznejte sami. Ještě nevím jaká je uvnitř, ale budu doufat, že stejně dobrá. A poslední knihou tohoto měsíce je opět zcela na první pohled nádherná kniha Harbinger od Sary Wilson Etienne. Doufám, že mne ani jedna z nich nezklame, protože opravdu nemám ráda, když jsem natěšená a pak mě kniha zklame. Bohužel se mi to ale čas od času stává. 

Knihy, které jsem v červnu přečetla 
Sweet Peril (The Sweet Tril... Living with the Bad Boy (FU... How Zoe Made Her Dreams (Mo... Where I Belong From Ashes Crossing the Line (Pushing ... The Elite (The Selection, #2) Fallen Too Far (Too Far, #1) Never Too Far (Too Far, #2) Forever Too Far (Too Far, #3) Dech (Dech, #1)  

Knihy, které jsem v červnu zrecenzovala
From Ashes Osud (Křídla, #4) How Zoe Made Her Dreams (Mo... Nepřítel mého nepřítele (Ba... Living with the Bad Boy (FU... Večeře s vampýrem (Temná hr...

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Velkýho Gatsbyho bych si taky ráda přečetla. A na Smolařku se teprve též chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem zvědavá na recenzi Dechu :)

    OdpovědětVymazat
  3. :))) Jsem ráda, že Polosvět doputoval tam, kam měl :)) Těším se, co na ní budeš říkat :) Jinak na Gatsbyho se také třesu. Dneska jsem ulovila i Fitzgeraldovu další knížku Něžná jako noc. Třeba to bude taky tak dobré :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj más hezky blog nechces se pridat na fb na stranku Knižní bloggeři a jejich pravidelní čtenáři je tam hodne blogeru . lidi maj prehled co se kde deje v kniznim svete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v téhle skupině jsem již od jejího počátku. ;)

      Vymazat