Prázdninový knihomol #1

Letní projekt Prázdninový knihomol od Cathy

Pevně doufám, že omluvíte mé zpoždění. V mém případě se už skoro nedá čemu divit. No nic, pro tentokrát shrnu, co vše jsem přečetla za minulé dva týdny. Knih nebylo moc, jelikož jsem se celou tu dobu věnovala mému oblíbenému seriálu, který jsem rozhodla shlédnout hezky od začátku do konce. Šest sérií (120 dílů) za jedenáct dní není zas tak špatné. Zpět ke knihám. Za tu dobu jsem přečetla tyto čtyři knihy: 

Božský bastard (Božský bast... Štvanice (Alfa a Omega, #1) Úspěšná smolařka (Queen of Babble, #1) Úspěšná smolařka ve velkoměstě (Queen of Babble, #2) 

Jako nejlepší knihu z těchto čtyř bych označila Úspěšnou smolařku od Meg Cabot. Tahle kniha byla svěží, vtipná, živá a čtivá. Opravdu jsem se u ní nenudila. Její pokračování Úspěšná smolařka ve velkoměstě se mi oproti ní zdálo být slabším a ne až tak záživným. Nic nemění ale fakt, že i přesto, kniha stála za to a závěrečný díl si rozhodně nenechám utéct. Co se týče Štvanice od Patricie Briggs, tak mé prvotní nadšení z příběhu vystřídalo zklamání. Poslední tři třetiny knihy se mi opravdu zdály být zcela  o ničem a bravurní začátek to neutáhl. O Božském bastardovu od Christiny Lauren si stále ještě dotvářím obrázek. V porovnání s Fifty shades byla tahle kniha rozhodně mnohem MNOHEM lepší. Sice ne dokonalé, ale dobré. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Smolarku mam doma,ostatni chci srhnat,hlavne toho bastarda. Super vkus;)

    OdpovědětVymazat