Prázdninový knihomol #2

Letní projekt Prázdninový knihomol od Cathy


Za minulý týden jsem přečetla (nebo respektivně dočetla) pouze jednu jedinou knihu a to druhý díl v sérii nazvaný Unravel Me od brilantní spisovatelky Tahereh Mafi. S knihou jsem začala již před skoro dvěma měsíci, což se mi zdá jako neskutečně dlouhá doba hlavně proto, že mne kniha bavila a četla se skvěle. Autorka má totiž opravdu atypický styl psaní, který sice nebyl v této knize tak výrazný jako v předešlé Shatter me, ale byl tam. Řekla bych, že jsem jen s knihou nezačala v pravou chvíli. Od první chvíle mi totiž chyběla ta nutkavost knihu vzít a začíst se. Opravdu dlouhou dobu mi kniha ležela bez povšimnutí a raději jsem místo ní přečetla šest jiných knih. Včera večer mi to už nedalo a já to téměř dotáhla do konce. A nyní zase nechápu, proč jsem se do toho nedokopala už dříve. Absurdní, že? Posledních asi padesát stránek jsem dorazila dnes ráno a mám z toho opravdu skvělý pocit. Druhá polovina knihy excelentně eskalovala a na konci knihy mne čekala doslova rána do zad, jelikož jsem si neuvědomila, že čtu poslední kapitolu a  tak jsem suverénně otočila stránku a četla dál. Asi po pěti vteřinách jsem se začala divit, co to čtu, protože už to nebylo nic k ději. Pak jsem si uvědomila, že čtu poděkování. To mě trochu zklamalo, protože jsem byla připravená číst dál. Tahereh opět nezklamala. PS: Ta obálka s okem vypadá v reálu moc pěkně. Přemýšlím, že bych si dokoupila i okaté Shatter me. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář: