Věci, které o mě nevíte #1 - 5


#1 Když jsem byla malá snila jsem o tom být herečkou. Vymýšlela jsem si umělecká jména, představovala si v jakých honosných domech budu bydlet a po každém zhlédnutém filmu, který se mi líbil, jsem si představovala, že jsem v něm.  Ne, že bych podobné momenty neměla ani teď. Hold fantazii se meze nekladou. Není den, kdybych v hlavě nevytvářela scénáře, které se nikdy nemohou stát. 

#2 Kromě toho, že jsem v jídle velmi vybíravá, jím i to, co většina ne. Zbožňuji chroupat syrové brambory a hranolky, ochutnávat těsta, olízávat zbytky čokoládového krému z vařečky a nade vše zbožňuji koprovku, kterou jsem zjistila, že hodně lidí nemá rádo. To já bych jí mohla den co den, od rána do večera. 

#3 Mojí vášní je angličtina. Tenhle jazyk jsem nejprve opravdu neměla ráda, protože na základní škole nás nebyli schopni nic naučit, ale se střední školou se vše změnilo. Díky tomu nejúžasnějšímu učiteli jsem si angličtinu zamilovala. Nyní bych bez anglických knih, písní, filmu, seriálů nemohla být. k tomu všemu dokonce i někdy v angličtině myslím. 

#4 Dříve jsem čtení nesnášela. Jako malá jsem jednou dostala k vánocům první čtyři díly Harryho Pottera, které zatím vyšli, ale já je nikdy nepřečetla. Čtení mi přišlo nudné a o ničem. Nyní bych ale svá mladší já ráda propleskla a donutila číst. 

#5 Ráda si zpívám. Někdy jako naprostý idiot, ale to já neřeším. Je to pro mě taková forma odreagování. Někdy ale přemýšlím nad tím, co o mě myslí sousedi. Dům, ve kterém bydlím, se nepyšní tlustými zdmi a tak i já často slyším, jak sousedé kýchají, smějí se, pouští televizi nebo chodí po bytě. 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Taky olízávám těsta,vařečky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som vždy chcela byť herečkou 8) doteraz ma tá profesia zaujíma, ale už to nie je možné 8D ani by mi to asi nešlo.
    U nás angličtinu nevedeli učiť ani na ZŠ ani na SŠ a ani na vysokej 8D naučila som sa ju z filmov a seriálov s titulkami 8D milujem angličtinu, pred nedávnom som aj začala čítať nejaké tie anglické knižky a je to super 8) ale na priamu konverzáciu si netrúfam 8D

    OdpovědětVymazat
  3. #6 Mám problém s mě/mně a hold/holt.

    Ne, já vážně nechci být ošklivá, to nahoře jsem nemyslela až tak vážně, a možná mě teď budeš nenávidět, ale... já tě prostě musím opravit. Hned v nadpisu má být "mně", v bodu jedna "holt", v bodu dvě "ji", ne "jí", v bodu tři u poslední věty velké K, Vánoce jsou s velkým V, a vyšlY - ty díly. A v bodu pět ti u sousedů uteklo "si" a zase - "o mně".

    Jinak, milý článek, fajn nápad, a u dvojky jsem se trochu pobavila (protože co se týče olizování, uždibování a ochutnávání, jsem úplně stejná :D) - ale bez těch chyb to bude ještě lepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ještě "kdybych" v první větě - "kdy" a "bych" má být odděleně :)

      Vymazat
    2. Annie, ty jsi teda přísná! :D Nechceš si přečíst sedm kapitol Heist Society, co jsem překládala? Potřebuju někoho, kdo mě opravdu zkritizuje, ne moje kamarádky "jo, to víš že je to dobré..." (doplň otrávený tón :D

      -Freckles

      Vymazat
    3. Annie, ještě v bodě 1 čárka v první větě! :o)

      Vymazat
  4. 1) To já nikdy. Vždycky jsem se před kýmkoli styděla mluvit :D
    2) Těsta - to pořád... Jinak jsem taky vybíravá, houby nejím, maso moc nemusím... Ale na rozdíl od jiných lidí třeba mám ráda luštěniny, škubánky a špenát, což jak jsem zjistila normální není :D
    3) Já angličtinu neměla ráda, a začala mě bavit teprve na gymplu. Teď už se zase nudím, protože díky čtení v AJ jsem o moc napřed :))
    4) Mně rodiče četli od malička, takže jsem vášnivý čtenář a knihomol od 7mi let :)
    5) Já si zpívám jen když mám na uších sluchátka. Ty skřeky totiž nemůžu poslouchat ani já :D

    - Freckles

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsme na tom skoro stejně. Také jsem jako malá chtěla být herečkou, přitom jsem byla vždycky největší trdlo a dodnes mám trému když musím před ostatníma něco přednášet. Nevím jak bych zvládl roli herečky s takovou :D Angličtinu přímo miluji! Celkově jsem si našla oblibu v cizích jazycích, ale angličtina je prostě skoro jako můj rodný jazyk, i když mám co dohánět :) A taky si bohužel pořád zpívám, přestože zpívat neumím :D Nejhorší je, když mám na uších sluchátka a kromě zpivání ještě poskakuji na židli a tančím, to musí být pohled :D

    OdpovědětVymazat