Letní knižní HOP


K létu nějaké to knižní soutěžení patří, a tak si Cathy připravila tento letní HOP, do kterého se přihlásilo kolem pětadvacet blogů. Čeká Vás tak přesně tolik soutěží. HOP poběží ode dnešního dne, tedy 1. srpna do 15. srpna

S každou soutěží se snažím vymyslet vždy něco originálního. Ne jen "lajkni tohle a tohlo". Tentokrát jsem zvolila opět něco jiného. Původně to měla být knižní křížovka, ale mé nervy na to nestačily. A tak jsem se rozhodla pro čísla. Vaším úkolem tak bude splnit tři úkoly spojená s počítáním. Nelekejte! Jakožto matematicky antitalent bych si na Vás nic záludného nepřipravila. Všechny tři úkoly jsou v podstatě lehké. Jen je potřeba trochu pohledat na blogu či na blogovém facebooku. Kdo umí hledat a klikat, všechny odpovědi s jistotou najde během chvilky. A jako vždy je potřeba nějaká motivace. A tak jsem na Vás hodná a ze své knihovny vybrala celkem tři nové nečtené knihy, která si myslím, že zaujmou. Výherci budou tedy tři s tím, že si vždy výherce číslo jedna vybere jednu knihu podle sebe, druhý si vybere jednu ze dvou zbývajících a třetí výherce získá tu, která zbude jako poslední. A jaké to jsou knihy?

Marcelo ve skutečném světě  - Francisco Stork | Ten things we did (and probably we shouldn't have) - Sarah Mlynowski | Eat, pray, love - Elizabeth Gilbert

Soutěž je otevřená pro čtenáře z Česká republiky


Odhopkejte dál:

(Collection closed)
Link tool by inlinkz.com

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Píšeš, že máme vyplnit 3 úkoly, ale mně se jich zobrazuje 7... Takže jsem vyplnila ty, co jsou tam dvakrát, a zbývající 4 jsem nechala být. Snad to není špatně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se za chybku ve formuláři. Dělalo mi to neplechu a jaksi se mi to zdvojilo. Nyní to je ok. ;) Tvé vstupy budou započteny ;)

      Vymazat
  2. Chtěla jsem se zeptat, jak by to měly osoby, co by vyhrály a byly by v tu dobu mimo internet, třeba ještě týden po ukončení soutěže... ;P ? Předem děkuju za odpověď! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdy se prosím dozvíme kdo vyhrál??

    OdpovědětVymazat