Prázdninový knihomol #4

Letní projekt Prázdninový knihomol od Cathy

Také se vám někdy stává, že když od sebe nečekáte nijak znatelnou čtenářskou aktivitu, tak toho nakonec přečtete více než kdy dříve? Můj poslední týden toho byl svědkem. Popravdě jsem nečekala, že přečtu ani více jak jednu knihu. Odjela jsem na hory s tušením, že na čtení nebudu mít po večer vůbec náladu, vzhledem k vyčerpání po každodenním výšlapu na horách, ale nakonec jsem četla hodně. Kniha, která mne zcela odrovnala se jmenuje The boy who sneaks in my bedroom window od autorky Kirsty Moseley. Prostě si nemůžu pomoct a musím mít pravidelný přísun contemporary knih. Tahle se mi zdála zajímavá svou anotací a nespletla jsem se. Bylo to jedním slovem bezchybné. Silně emocionální příběh jsem téměř prožívala s postavami. Nic mi v knize nechybělo a je mi trochu líto, že to nemá žádné pokračování. Rozhodně po poohlédnu po dalších knihách od této autorky. 

Dále jsem se vrhla na závěr andělské trilogie, který nese jméno Nespoutaná od autorky Cynthie Hand. Na tuto knihu jsem se velmi těšila. Kdo by se netěšil na závěr celého příběhu. Na tyhle díly se asi všichni těší nejvíce. Byla jsem doslova nedočkavá zjistit, jak to dopadne. Především jak to bude s Tuckerem. Z první poloviny knihy jsem byla trochu zklamaná. Nezáživné pasáže, málo Tuckera, moc Christiana. Podle mne autorka nemá ten dar napsat pořádné akční scény. To ale až tak nevadí. Ke konci se kniha lepšila a já jásala. Popravdě jsem ale byla nejvíce nadšená z epilogu. Pokud má kniha přehnaně roztomilý konec plný klišé, tak je jisté, že se mi to bude bezprostředně líbit. Nespoutaná asi nebyla úplně na pět hvězdiček. Ohodnotila bych jí tak na tři a půl hvězdičky. Rozhodně to ale bylo skvělé a efektivní zakončení Clarina příběhu. 

Poté jsem na jeden zátah slupla velmi zajímavý příběh zcela odlišný od toho, co běžně čtu. Kniha Tajemství berberského amuletu od Jane Johnson je totiž přesně ten typ příběhů, který ráda vídám ve filmech. Filmy jako Flynn Carsen, německé Kopí osudu, Ztracené město s Ianem Somerhalderem nebo seriál lovci pokladů. To je prostě moje. A tak jsem si chtěla pro změnu přečíst knihu tohohle typu. Jsem velmi ráda, že jsem sáhla právě po Tajemství berberského amuletu. Zpočátku se to sice nemusí zdát být nijak zajímavé, ale jak se čtenář dostane hlouběji, naprosto jej pohltí. Pamatuji si, že když jsem byla někde na padesáti stránkách, tak jsem přemýšlela nad tím, za jak dlouho knihu přečtu. Zdálo se mi, že má kniha malé okraje a malé písmenka. No, po asi třech hodinách, jsem ale knihu zaklapla přečtenou. Byla jsem beze slov. Naprosto mě příběh vtáhl do sebe. Kniha by si zajisté zasloužila více pozornosti čtenářů. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Mne sa to stáva často 8D a vtedy keď plánujem čítať, som zase pasívna.
    Nespútanú sa chystám čítať! ach Tucker 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš Tuckera ráda, tak budeš nadšená. ;)

      Vymazat