Knižní TAG - Marry, kiss, cliff! | Koho si vzít, koho políbit a koho shodit z útesu?

Poslední dobou se mi nelíbí to, že na blogu lze najít jen recenze. Prakticky nic, co by blog obohacovalo. Meme se mi víceméně zprotivila (až na výjimky) a jinak mě moc nenapadá, o čem psát. Rozhodla jsem se tak vrhnout na tagy. Často lze totiž najít celkem zajímavé tagy. Hned na úvod jsem si připravila jeden, který mě zaujal a na který mě upozornila Vendea. Znáte-li americké bloggery jako je Jesse the reader nebo třeba PolandBananasBOOKS, tak se určitě mrkněte i na jejich videa. Stojí to za to. Zpět ale k mému videu. Doufám, že se bude líbit a že vás alespoň trochu zaujme. Už pomalu chystám další tag - podzimní tag


Natočte i své video! 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. "Je jasný, že bych z útesu shodila Damona Salvatora. Nic by se mu nestalo, jelikož je to upír."
    No tak to nééé :D :D :D :D
    Ale máš to super! Pořád si řkám, jak všichni dokážete udělat tak supr videa :D

    OdpovědětVymazat
  2. No tak jelikož jsme si ustanovili, že pod tím útesem je voda, tak z něj nepoletíš i ty, jo, ale bylo to těsně! :D

    - Freckles

    OdpovědětVymazat
  3. Teda z útesu bych stoprocentně shodila Rona, nemám ho ráda :D
    Snapea bych si asi taky vzala :D
    Dimitri mě rozesmál :D "Dimitriho si hodlám vzít" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné video :) Možná tag také zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dimitri už je bohužel zadaný :D! - ale můžeš jít na naši svatbu za družičku :D. A za Erika se hodlám mstít :D - to je můj tajný milenec (ale neříkej to Dimkovi, nebo by ho ještě probodl :D).
    Tenhle TAG se mi moc líbil.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Spravila si úžasné video. Ja mám teito tagay, recenzie a podobné veci od booktubers veľmi sa. Christine May tá asi najlepšia, taký blázon :-)

    OdpovědětVymazat