Letem světem, blogem #1 | Aneb jak má aktivita půjde do kopru

Za poslední dobu jsem se s aktivitou na blogu zlepšila. Recenze, videa i jiné články přibývají relativně pravidelně. Jsem proto na sebe pyšná. Mám vždy mnohem lepší pocit, když to na blogu žije, než aby přibyl jeden článek týdně. Navíc mě opět začalo bavit točení videí. A i když je to všechno hrozně pěkné, tak na to už tolik času nebude. Dosavad jsem měla alespoň volná odpoledne a všechny víkendy, ale s tím je konec. Přesto jsem ale totálně nadšená.Tím důvodem je totiž nová práce a ne jen tak obyčejná. Splnil se mi totiž můj velký sen a našla si práci v knihkupectví. Zítra mě čeká první pracovní den a moc se na to těším. Máte-li chuť se za mnou podívat a máte cestu přes Letňany, tak se stavte v knihách Dobrovský. Moc ráda uvidím nějakou známou (i neznámou) tvář. Doufám tak, že se mi v práci povede dobře a že i v tom málu času budu mít náladu na psaní recenzí a točení videí. 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat