Letní knižní HOP | Vyhodnocení


Prosím, nezabíjejte mne. Opravdu jsem se k vyhlášení tohoto hopu, který pořádala Cathy, dostala teď. Opravdu mne potěšila účast na soutěži a ochota hledat odpovědi. Tak tři čtvrtě z vás odpovědělo správně a zbytek se nechal splést. Hodně z vás mi jako datum založení blogu napsalo datum přihlášení stránky na facebook. Stačilo se třeba mrknout na soutěžní článek, kdy jsem slavila jeden nebo dva roky nebo i jinam. :) Tak trochu jsem to i zamýšlela, protože jsem nechtěla udělat soutěž, kde by si člověk jen kliknul a bylo to. Chtěla jsem, aby soutěžící projevili svůj zájem a něco pro to udělali. Plno z vás svůj zájem projevilo, ale výherci jsou pouze tři. I kdybych chtěla, nebyla bych schopna odměnit všechny. A kdo, že vyhrál? 

Luci, Daniela a Ells.

Všechny tři výherkyně mi již odpověděly a ceny k nim brzy poletí. Gratuluji k výhře!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat