Měsíční shrnutí - Srpen 2013

A je to tu. Konec srpna, konec prázdnin, škola za rohem. Na někoho čeká škola už zítra, na někoho až v říjnu a na mě 16. 9. Upřímně se moc těším. Po čtyřech letech půjdu někam jinam než na střední. Je to taková velká změna a já jsem na ní zvědavá. Rok budu studovat angličtinu, kterou miluji, tudíž si ten rok hodlám pořádně užít. Zároveň doufám, že budu mít stále hodně času na čtení. Když vezmu v potaz, že budu mít školu denně od 9:30 do 12:45, tak se ten čas určitě najde. A co vy? Čeká vás ještě škola ať už v jakékoliv podobě? Nebo už jdete do práce? Abych úplně neodbíhala od tématu, přejdu pomalu ke knihám, které jsem za celý srpen nastřádala. Pořídila jsem si samé skvělé knihy, na které se ohromně těším. Celkem se jich za srpen sešlo 15


Na úvod začnu knihami v angličtině. Glitch od Heather Anastasiu jsem již před rokem četla. Příběh me doslova uhranul, ale fyzická kniha mi v knihovně chyběla. Když jsme se tak s Vendeou domlouvaly na výměně knih, po Glitch jsem prakticky ihned skočila. If I should die od Amy Plum představuje závěrečný díl této série, která se mi tak krásně zkompletovala. Zatím jsem stihla přečíst jen první díl, ale chystám se již na dvojku. Na Assassin's curse od Cassandry Rose Clarke jsem narazila především u Mischy, která knize dala pěkné hodnocení. Kniha mě lákala déle, ale až v srpnu jsem se dostala k tomu, abych si jí objednala. 

Nakladatelství Egmont bylo až přespříliš hodné a laskavé a poskytlo mi k recenzi tři knižní novinky. V loňském roce mne velmi zaujala kniha Tak padne nás svět. Příběh o ostrovní epidemii, která pomalu vyvraždila téměř celý ostrov, mi přišel opravdu originální a zajímavý a hlavně mne nezklamal. Trochu mě pak zklamalo, když jsem se dozvěděla, že druhý díl vyjde až za rok. Rok ale utekl a kniha Životy, které jsme ztratili od Megan Crewe je na světě. Další knihou je Počátek od Jessicy Khoury, která slibuje zase něco jiného. A tou třetí je kniha s nádhernou a jednoduchou obálkou Reset od Amy Tintera. Ani jednu z těchto knih jsem ještě nečetla, ale během září je zdolám. 

Opět jsem v levných knihách ulovila nějaké ty knihy. Oko mi padlo na knihu Za všechny prachy od Janet Evanovich. Podle této knihy byl natočený film, který jsem již viděla a tak jsem si řekla, že bych mohla zkusit i knihu. Dále jsem si koupila knihu Kateřina - Před bouří od Robin Bridges, kterou jsem si před dobou chtěla koupit v angličtině. Jsem tedy ráda, že kniha vyšla i v češtině. Jsem na ní velmi zvědavá. Knihu To nejlepší z nás od Nicholase Sparkse jsem vyměnila s Vendeou. Od tohoto autora jsem už četla jednu knihu a vím, že píše nádherně. Proto nepochybuji o tom, že tahle kniha bude pěkná. 

Rozšířila jsem si svou sbírku Cabotky. Na bazaru jsem sehnala Příliš velké sousto od Meg Cabot. Netuším tedy kdy se ke knize dostanu, ale snad to bude ještě letos. Jezdce časem - Predátory od Alexe Scarrowa jsem si také pořídila v levných knihách. Zrovna čtu první díl a musím říct, že je velké škoda, že další díly již nevyjdou. Město z kostí od Cassandry Clare bylo pro mne trochu překvapením. Knihu jsem už kdysi četla a nezaujala mě. Tentokrát dávám knize druhou šanci. Jsem opravdu zvědavá, zdali se můj názor bude lišit od toho předešlého. 

Dočkala jsem se mé nejočekávanější knihy toho roku. Tygří sérii miluji a Tygrovy plavby od Colleen Houck jsem se nemohla dočkat. Knihu jsem již přečetla a byla skvělé. Možná trochu zdlouhavá a místy nudná, ale ten příběh zkrátka miluji. Jen se mi zdálo, že Kišan dostal hrozně malý prostor. Nicméně pevně doufám, že CooBoo brzy (opravdu brzy) vydá další díly. Za knihu k recenzi děkuji nakladatelství CooBoo. Dalším recenzním výtiskem je na první pohled velmi zajímavá kniha nazvaný Nemožná holka od Sary Manning. A jako poslední tu mám knihu, kterou jsem si koupila na velkém srazu v Praze při příležitosti předpremiéry Města z kostí. Ani jsem netušila, že Dokonalý svět od Ally Condie již vyšla. Byla jsem moc překvapena. Ani chvíli jsem neváhala a hned si jí musela koupit. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Krásne kúsky 8) Reset a Počátek veľmi chcem 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem ani jednu, ale mám doma Příliš velké sousto. Pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu Tygří sérii slyším jen samou chválu, taky si to někdy musím přečíst!

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý svět a Město z kostí závidím asi nejvíc!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé kousky! :)) Reset Ti závidím. Počátek a Kateřinu mám doma.. :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Tygrovu plavbu bych taky chtěla.. O Jezdcích času jsem uvažovala, ale když nevyjdou další díly, tak se mi to kupovat nechce..
    Město z kostí se ti nelíbilo? Díkybohu, tak v tom nejsem sama!:D Připadala jsem si hrozně divná, když se to všem líbilo a já se tím nedokázala prokousat do konce.. nebavilo mě to.. Ale to bylo před rokem a teď když vyšlo to nové vydání, taky přemýšlím že možná dostane druhou šanci..
    Jakou knížku jsi četla od Sparkse? Já zatím jen Milý Johne a byla skvělá! :) ještě bych si chtěla přečíst Bezpečný přístav a Poslední píseň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem četla jen Milého Johna a byla jsem z toho uchvácená. Viděla jsem také všechny filmy natočená podle jeho filmů. :)

      Vymazat
  7. To nejlepší z nás je překrásná kniha, asi nejlepší z těch, co jsem od Nicholase Sparkse četla, ačkoli miluji úplně všechny příběhy z jeho pera... :-)

    OdpovědětVymazat