Blog tour - Zeptej se na cokoliv | Angela Corbett


Tak a dnes přišla řada i na mě s tímto velkým blog tour za kterým stojí Laurdes. Už několik dní máte možnost si přečíst opravdu zajímavé odpovědi autorů na různorodé otázky. Na rozdíl od ostatních se ale u mě nedočkáte spousty odpovědí. Nebudu zazdívat to, že jsem byla líná a pak najednou nebyl čas čekat na odpovědi. Z toho důvodu mám pro Vás pouze jednu jedinou odpověď. Ale jak říkám, lepší něco než nic. 


Změnily Vás vaše knihy? Jste stále ta stejná osoba jako dříve?
Nemyslím, že by mě psaní jakožto osobu nějak změnilo, ale lidé, které jsem skrze knihy poznala, mi totálně změnili život. Cítím se tak šťastná mít najednou kolem sebe tolik skvělých lidí a dostávat od čtenářů hromady e-mailů.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat