Měsíční update - Září 2013

Když si představím, že už je září dávno pryč, tak tomu nemohu vůbec uvěřit. Často mám dojem, že se dny hrozně táhnou, ale už za necelé tři měsíce bude rok 2014. Tento fakt mě vždy vrátí do reality, ve které vše letí neskutečnou rychlostí. Ještě ani netuším, co všem pořídím k vánocům. Že by knihy? Když už mluvím o knihách, tak bych se měla vrhnout na to, jaké knihy jsem si za uplynulý měsíc září pořídila, dostala, nebo vyhrála. Celkem jich bylo šestnáct

Někteří z Vás možná vědí, že opravdu toužím po tom mít doma všechny ty krásné ilustrovaná vydání Brownových knih. Kdyby nebyly tak neskutečně předražené, tak bych je už dávno měla doma. Zatím jsem si stačila pořídit jen jednu knihu od Dana Browna a to Da Vinciho kód. Jedná se už o čtenou verzi, což na první pohled není vidět, ale pokud byste viděli knihu bez přebalu, tak by se váš názor změnil. Mě to však vůbec nevadí. Kniha se nerozpadá, tak proč bych se měla rozčilovat kvůli několika odřeninám. Nad Fenoménem od Marie Lu jsem neváhala ani vteřinu. Legendu jsem si zamilovala a tak jsem Fenomén musela mít doma. Sice jsem se k ní ještě nedostala, ale brzy dostanu. Ve znamení štíra od Maggie Stiefvater jsem si neplánovala koupit. Sice mne lákala, ale spíše jsem s ní počítala tak až někdy v listopadu nebo prosinci. No, nakonec jsem si jí společně s Fenoménem nesla k pokladně (kde jsem se potkala Yanny) a bylo to. Pevně doufám, že tahle kniha bude jiná než autorčina série Mrazení. Mrazení mám sice relativně líbila, ale postupem času mě série přestala bavit. 

Ne že bych Indigové kouzlo od Richelle Mead dávno nečetla, ale když už mám doma první dva díly jak v češtině, tak i v angličtině, tak v tom přeci nebudu přestávat. A proto jsem odložila Soumrak království a sáhla po třetích pokrevních poutech. Slevy, ty jsou moje, hlavně když se týkají knih. Za pouhou stovku jsem tak získala oba díly nové série od Melissy de la Cruz a to Čarodějky z East Endu a Polibek čarodějky. Jediné, co mi hlava nebere, je to, proč je obálka prvního dílu ve stylu originálu a druhý pro změnu ve stylu autorčiny první série Modrá krev. Je to docela škoda. Vůbec k sobě neladí. Osobně by se mi líbilo, kdyby druhý díl měl původní obálku. Ta je sice dost zvláštní, ale poutavá a zajímavá. 

Před nějakou dobou (spíše delší dobou) jsem se rozplývala nad novinkou Unspoken od Sarah Rees Brennan. Později knihu vydaly Levné knihy. Byla jsem nadšená, že se kniha dočkala i českého překladu, ale měla jsem trochu problém s obálkou, která se mi jednoduše nelíbí. Rozhodla jsem se tedy, že si knihu nekoupím a později si najdu anglickou verzi. Dlouho jsem neváhala. Rovnou jsem si ale pořídila i druhý díl Untold. Doplnit si sérii Harry Potter byla téměř nutnost. Hlavním důvodem je to, že právě probíhá re-readning, kterého se účastním i když vůbec nestíhám. Musím říct, že je moc příjemné mít konečně všechny knihy. Princ dvojí krve je navíc jeden z mých nejoblíbenějších dílů. 

Po extrémně dlouhé době jsem něco vyhrála! Je opravdu úžasný pocit něco vyhrát. Tentokrát se mi u příležitosti blog tour s Julií Kagawa naskytla možnost vyhrát knihu podepsanou samotnou autorkou. Knihu už mám sice doma v češtině, ale mít doma i podepsanou verzi knihy The iron king je skvělé. Ve výhru jsem ani nedoufala, tudíž jsem byla ohromně překvapená. Město z kostí od Cassandry Clare a Temnou hrdinku od Abigail Gibbs jsem dostala jako dáreček od Martinusu na bloggerské snídani. Obě knihy jsem už dávno četla a tak jsem ráda, že si je mohu krásně založit do knihovny. vypadají v ní totiž nádherně. 

The chaos of stars od Kiersten White je poslední knihou, kterou jsem si za září pořídila. Tuhle krásku jsem měla předobjednanou už dlouhou dobu. Ve chvíli, kdy jsem jí vybalila z krabice, mi málem spadla brada. Nečekala jsem totiž, že bude v reálu tak krásná. Bez pochyby to je jedna z nejkrásnějších obálek, které jsem kdy viděla. I v září jsem se dostala k několika recenzním výtisků. V první řadě jsem obdržela od Dobrovského knihu Dýchání pod vodou od Alex Flynn, která mne mile překvapila. Líbila se mi a zároveň jsem jí i nesnášela, a právě to považuji za nejgeniálnější. Viz recenzeElixír od Almy Katsu brzy vyjde u knižního klubu a já jsem na ní velmi zvědavá. Jsem akorát relativně na začátku, ale hodlám se do ní dnes pořádně začíst. Vypadá to velmi zajímavě a tak se moc těším. Posledním recenzním výtiskem je ARC e-kniha od CooBoo Den co den od Davida Levithana. Z knihy jsem stále mimo a to myslím pozitivně. Ohromně jsem si příběh užila a nedokázala jen položit. Více recenze

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat