Recenze: Style me sexy

Název: Style me sexy
Autor: Tara Chevrestt
Datum vydání: 26. září 2012
Vydání u nás: Nevyšlo
Počet stran: 21
Nakladatelství: Escape publishing
Bridget ví, že není krásná, její bývalý přítel jí to dal jasně najevo. A tak když se její online známost promění v blížící se rande naslepo, neodkladně míří do salonu, aby podnikla proměnu. Ve chvíli, kdy zjistí, že její obvyklá kadeřnice není k dispozici, se začne cítit trochu zděšeně a trapně. V tu chvíli totiž přichází na scénu okouzlující kadeřník Javier.

Javier ví, že je Bridget typ plaché a laskavé ženy a slíbí si, že využije této příležitosti a umožní jí vidět její vnitřní krásu i navenek stejně jako jí vidí on. Podaří se mu udržet své pocity na uzdě a promění jí v sexy ženu?

Bridget nikdy nebyla dostatečně sebevědomá. Její bývalý přítel jí totiž utvrdil v tom, že není krásná. Když jí však její internetový zájem přemluví k rande naslepo, rozhodne se vzít svůj osud do rukou a oslnit. Domluví si schůzku u kadeřnice a je připravena změnu. Překvapením je, když její obvyklá kadeřnice není dostupná a jí nezbývá nic jiného než se nechat hýčkat přitažlivým Javierem. Bridget je přesvědčená, že musí být gay, ale to ještě netiší, s kým má tu čest.

Čas od času mám chuť na něco velmi krátkého, co mi zabere maximálně hodinku. Hledání takové novely nebo povídky není nikdy jednoduché. Na krátkou chuťovku Style me sexy padlo mé oko zcela náhodně, a přestože bych normálně tuhle téměř bezvýznamnou povídku nečetla, mi tentokrát přišla neskutečně vhod. Extra krátká, trochu bez nápadu, ale přesto příjemná jednohubka.

Povídka nabízí přesně to, co je zmíněno v anotaci, ani o chlup více. Skládá se celkem z dvou dlouhých scén, které tvoří kompletní děj. Vše se četlo velmi lehce a svižně a na nudu nebyl vůbec čas. Přeci jen mám „kniha“ pouhých asi dvacet jedna stran, což vysvětluje vše. Myslím, že snad nikdo by nenašel prostor k tomu, aby se nudil ve dvaceti jedna stránkách.

Bridget mi byla velmi sympatická. Soucítila jsem s ní a byla schopna pochopit, proč se tak moc podceňuje. Sebevědomí není nic, co by měl každý. Líbilo se mi, že i obyčejný nový sestřih od kadeřníka pro ni znamenal hodně, díky kterému by se na svém blížícím se rande cítila lépe. Na druhou stranu se nelze čemu divit, ne každý je fanda rande naslepo a právě Bridget musela být tak trochu vystresovaná. Zároveň byla lehce mimo už jen z toho, že se právě Javier stal jejím kadeřníkem. Ve chvíli, kdy si namlouvala, že je gay, jsem se musela smát, protože to bylo vážně vtipně pojaté.

Javier mi přišel absolutně roztomilý. Samozřejmě se jedná o dalšího knižního „hrdinu“, který je neskutečně přitažlivý a zároveň žádný playboy. Jednoduše chlap, který vlastně neexistuje. Javierovi se Bridget zalíbila v prvním momentě, kdy jí uviděl. Zároveň však zaujímal stejný postoj jako Bridget a nedával najevo svůj zájem. Bylo  tak pěkné sledovat jejich myšlenkové pochody.

Závěr povídky se nesl ve stylu Hollywoodského romantického filmu. Co jiného bychom vlastně mohli očekávat od povídky jako je tahle. Aneb rande naslepo může přinést mnohé překvapení. Třeba i takové, že své rande nakonec budete znát osobně. Nicméně i tahle zcela předpovídatelná chvíle byla krásně napsaná a o to lépe se četla. Povídka Style me sexyje podle mě něco, co se přesně hodí na zahnání volné půlhodinky. Nenadchne ani nezklame a rozhodně vždy zaujme.