Měsíční update - Říjen 2013

Mám za sebou první pracovní měsíc. To znamenalo o podstatně méně času na vše. Nicméně se mi podařilo přečíst několik knih (převážně anglických do survivorské výzvy) a pár jich zrecenzovat, tudíž se necítím až tak špatně, že se tomu blogování moc nevěnuji. To vše však neznamenalo konec nakupování. Nakupovat jsem totiž schopna téměř vždy a všude. A  i když se mi za uplynulý měsíc nashromáždilo méně knih, než obvykle, mám z nich velikou radost. Celkem jich je rovných 10.

Snažím si dát menší oraz s recenzními výtisky, jelikož mi doma stále leží menší množství těchto knih a já na ně nemám čas (*fňuk*). K recenzi jsem tak obdržela pouze dva recenzní výtisky od úžasné Fantasye a to V pasti od Michaela Northropa, která se sice může zdát být výrazně tenčí než jiné knihy, ale obsahově nic nepostrádá. Přečetla jsem jí doslova za chvilku a i když si s recenzí dávám opravdu na čas, tak slibuji, že bude brzy. Jako druhý jsem si vybrala knihu Stín noci od Deborah Harkness, což je pokračování bestselleru Čas čarodějnic, jenž mě očaroval. Jen pevně doufám v to, že i pokračování bude v souvislosti s prostředím, ve kterém se odehrává, stejně čtivé jako kniha první. 

Listopad se u mě nesl rytmu tří slov a to Better world books (viz zde). Mějte mě za blázna, ale hold nejsem schopna odolat skvělým cenám. Dopadlo to tak, že jsem si koupila pět knih, které mám již doma a čtyři, na které čekám. Já vím, nejsem normální. Mezi mé úlovky se tak řadí Illuminate od Aimee Agresti, kniha, jejíž námět mě lákal téměř celý rok, ale její cena se mi nikdy nelíbila. Na BWB mě pouhých sto padesát korun opravdu nerozhodilo a tak už ke mě letěla z Ameriky. Co knize závidím, je to, že se stavila v Paříži. Tam já nikdy nebyla. Dále pak padlo mé oko na dystopii What's left of me od Kat Zhang a přenádhernou obálku knihy A need so beautiful od Suzanne Young. 

S anglickými knihami zdaleka ještě nekončím! Má BWB nadílka stále pokračuje. Jako další jsem ukořistila prakticky zadarmo knihu Once dead, twice shy od Kim Harrison. Už kdysi jsem si ve sbírce povídek Prokletý maturiťák všimla jedné, která mne zaujala asi nejvíce ze všech (Madison Avery a smrťák) a až teď jsem se dostala k tomu, abych se začetla do prvního této následující série. Nejedná se o žádnou novinku, ale myslím, že určitě neurazí. Dále pak tu mám duchařinu Ruined od  Pauly Morris, o které toho sice moc nevím, ale dokázala mne zaujmout, tak jí zkusím dát šanci. Na Bookdepository jsem samozřejmě nezanevřela. Rozhodla jsem se se si doplním sbírku o jednu skvělou sérii, kterou jsem už loni rozečetla a mám jí moc ráda. Její první díl Dark kiss od Michelle Rowen tak mám konečně doma a brzy si pořídím i druhý.

A aby těch anglických nebylo zas takové mraky, mám tu na závěr dvě knihy jedné série a to Čarodějky z East Endu a Polibek čarodějky od Melissy de la Cruz. Nejsem si vůbec jistá, jestli se ke knihám vůbec někdy dostanu. Vypadá to, že spíše ne. Ve chvíli, kdy mi domů dorazily jsem si uvědomila, že začíná seriál a ten mě opravdu zaujal. Nejsem zas nějak velký fanda této autorky a tak asi zůstanu jen u seriálu. Ale pro všechny případy knihy doma mám, tak hned mám i lepší pocit.

Tak tohle bylo mých deset říjnových úlovků, jenž mi nově obývají knihovnu. Snad se jim bude u mě líbit. Mají tu všechno potřebné pohodlí. Nejsem sice nijak dobrá ve čtení nových knih, takže je velmi pravděpodobné, že se k některým dostanu třeba za několik měsíců. Máte-li na tyto knihy nějaký názor, nebo některou z nich máte rádi, tak mi dejte vědět. Budu ráda za každý ohlas a názor. Třeba pak po nějaké sáhnu dříve.


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat