Můj rok 2013 ve dvanácti bodech

Letošní rok byl již třetím v pořadí, který se nesl v duchu mého blogování. Nikdy dříve jsem u jedné věci takhle dlouho nevydržela. Během těch tří let se toho tolik událo, ale právě letošní rok byl tím nejúrodnějším. Dalo by se říci, že jsem toho blogově zažila nejvíce, ať už mám na mysli různé události nebo pouhé poznávání nových lidí. V následujících dvanácti bodech se pokusím svůj rok shrnout do několika mála stručných vět.

1. Leden

Leden byl takovým klidným rozjezdovým měsícem. Nic zajímavého se bohužel neudálo. Za to jsem se pustila do recenzních restů. Přeci jen „jak na nový rok, tak po celý rok". Proto jsem se snažila si nastavit takové přijatelné recenzní tempo. Mohli jste si tak přečíst recenze na knihy Wicked Kiss, When Lightning Strikes, Vzkříšena za úsvitu, Milion sluncí, nebo třeba na vesmírnou Mlhovinu. Zároveň jsem pro vás sepsala seznamovací článek s mou oblíbenou autorkou Amy Plum

2. Únor

V únoru jsem pokračovala v recenzování. Dočkala jsem se jedné opravdu očekávané knihy Mezi láskou a smrtí, dále pak Phoenix a vyšla i úžasná Legenda. Společně s autorkou Jennifer Howard jsem připravila rozhovor týkající se jejího knižního debutu That time I joined the circus. Krom toho jsem v tomto měsíci oslavila druhé blogové narozeniny a uspořádala narozeninovou giveaway. A v neposlední řadě jsem se vrhla na druhé focení mé kouzelné knihovničky. Navíc jsme si s několika blogery udělali krásný pražský sraz

3. Březen

V březnu jsem pomalu začala panikařit z maturity a připravovat se na maturitní ples. Proto se má aktivita na blogu trochu utichla. Největší akce tohoto měsíce bylo Blog tour s Beth Revis pořádané nakladatelstvím CooBoo, ve kterém se u několika blogerů odhalovala autorčina novela A tak nám unikají. Dále jsem pak napsala pouhé tři recenze na knihy Espressologie, Mercy a Dědička. 11. března jsem pak měla svůj maturitní ples, kterého jsem se trochu bála, ale nakonec se mi to vše moc líbilo. 

4. Duben

Recenze na knihy Padesát odstínu šedi a Sweet Evil

5. Květen

V květnu jsem rozjela speciální blog tour s autorkou knihy Ptačí Zpěv Meagan Spooner. Po celý týden jste měli možnost proniknout do autorčiny mysli a zjistit něco více ze zákulisí knihy. Zároveň probíhala i giveaway. Kromě téhle jsem pořádala také giveaway o audio knihu Eragon. V květnu jsem recenzovala knihy Zelená jako smaragd, The indigo spell a  Avena: Skrytá. Největší knižní událostí tohoto roku byl další ročník Světa knih: knižního veletrhu konajícího se na pražském výstavišti. Společně s Will jsme se zúčastnily blogerské debaty a další den se sešli s ostatními blogery a užívali si nakupování knih. Stejně jako loni jsme si udělali skvělý sraz s CooBoo a jednoduše si užívali. Po veletrhu mě čekalo něco méně zajímavého - maturita. I přes svůj panický strach jsem odmaturovala na vyznamenání a hned se mi ulevilo. V neposlední řadě jsem se vypsala z toho, proč se nehrnu do čtení knižních blogů

6. Červen

Červen byl oproti květnu velmi klidný. Pokud nepočítám několik bohužel neúspěšných přijímaček na vysokou školy, tak zcela bezproblémový. Právě v tuhle dobu jsem napsala snad nejvíce recenzí - hned 6. Takové číslo je u mě pořádně vysoké. Svůj názor jsem tak vyjádřila na knihy Večeře s vampýrem, Living with the bad boy, Nepřítel mého nepřítele, How Zoe made her dreams (mostly) come true, Osud a From ashes

7. Červenec

S příchodem prázdnin jsem se rozhodla zúčastnit se projektu Prázdninový knihomol. Krom toho jsem si začala užívat zaslouženého volna a tak blog trošičku strádal. I přesto jsem si však opět našla čas na pár recenzí. To přesně na Crossing the line, Pandemonium a The elite. V jednu chvíli jsem se pravděpodobně začala nudit a tak jsem sepsala prvních 5 věcí, které o mě nevíte. Jinak jsme opět srazovali. nejprve se konal klasický menší sraz v Praze (kde jsem se viděla s Vendeou, Fée a dalšími) a poté o něco (hodně) větší sraz až daleko ve Zlíně, kam jsem zavítala zcela poprvé. Součástí byla návštěva doslova ráje - knižního outletu, kam jsme všichni naletěli a vybílili jeho část. Celý den byl dokonalý, ať už jen cesta v červeném albatrosím autíčku, srazování v kavárně nebo nákupy. Jednoduše perfektní. Aneb ať žije hláška "My se ještě neblížíme!"

8. Srpen

Srpen - měsíc v rytmu jednoho jediného filmu - Město z kostí. Konala se totiž předpremiéra a velký blogerský sraz. Nikdy dříve jsem neviděla více blogeru pohromadě! Proběhly soutěže, prezentace a plno dalších zajímavých věcí a pak už slibovaný film. Nechyběly ani recenze - Dech, Where I belong a Sweet peril. Od 1. 8. do 15. 8. navíc probíhal velký letní hop, kterého se zúčastnilo více než dvacet blogů. Na co jsem se ale těšila snad nejvíce byl již druhý ročník Knižní apokalypsy, aneb srazování s Vendeou v Hradci a Dvoře králové. Na poslední srpnový den navíc připadl tradiční den nepřečtených knih, při kterém vždy všechny mé nepřečtené knihy zůstanou nepřečtené. Bohužel nejsem nikdy nic schopna přečíst. 

9. Září

Škola, škola, škola. i mě začala škola. Vrhla jsem se na roční pomaturitní studium angličtiny. Na školu si rozhodně nemohu stěžovat. Blog a škola se dají skvěle zvládat současně. Nevím, co to, ale opět jsem nahodila tempo - Setkání s duchem, Mise, Božský bastard, Nemožná holka, Dýchání pod vodouThe boy who sneaks in my bedroom window, Tygrova plavba, Den co den a Harry Potter a kámen mudrců. Sepsala jsem pro vás navíc článek o knižních novinkách, která nás potěší v příštím roce a na které si určitě brousit zoubky. V září jsem navíc natočila hned dva video tagy a to Marry, kiss, cliff a Tohle nebo tamto. Napsala jsem i krátký článek o své blogové aktivitě. Praha navíc zažila další malý sraz (již tradičně) téměř ve stejném složení jako vždy (Já, Will, Frrr, Fííí, Vendea a Abyss - ďábelská šestka). 

10. Říjen

Říjen byl mým prvním pracovním měsícem. Blog jsem tak musela odsunout do pozadí a dát samozřejmě přednost škole a práci. Z toho důvodu na blogu téměř nic nepřibilo. Většinu recenzí jsem napsal spíše z nutnosti, aby toho pak neměla tunu - Reset, Elixír, Nespoutaná, Všechny barvy země, Style me sexy a Endless. Zúčastnila jsem se i velkého blog tour s autory a s autorkou Jennifer Armentrout udělala rozhovor. Nejoblíbenějším článkem celého měsíce však byl článek o serveru  Better world books. Mimo to byl v říjnu otevřen první pražský knižní outlet a to v Černé Labuti. Udělala jsem si taky čas na to, abych se s holkami podívala až do Plzně (kterou jsem si zamilovala) a zašly na sraz, který pořádala Laurdes. Sraz se ohromně povedl a já jsem tak moc ráda, že jsem jela. 

11. Listopad

V listopadu jsem pokračovala v knižních tagech, Pár jsem jich měla přednatočených a tak světlo světa spatřily Book elements tag a Your bookish identity. Velkou událostí byla předpremiéra dlouho očekávaného Catching fire. S kamarádkou jsme tak s dalšími lidmi viděli Catching Fire o pár dní dříve. Nejvtipnější na tom všem mi přijde to, že jsme film viděli dříve než samotní Američané. Trochu zvláštní, ale proč ne. Recenze tentokrát nebyla ani jedna. 

12. Prosinec

Poslední měsíc letošního roku byl pro mě nejhektičtější. Vánoce - shánění dárků, klasický předvánoční shon, přesčasy v práci, škola. Na blog mi nezbýval téměř žádný čas. V práci jsem trávila praktický celý den až do devíti večer a tak pozdě něco sepisovat nebylo možné. Pracovala jsem i na štědrý den, což určitě vysvětluje totálně mrtvý blog. Pár recenzí jsem však dala dohromady a jsem na to hrdá - Životy, které jsme ztratili, Warm bodies, V pasti a Mapa času. K vánocům jsem dostala pár knih, ale největší radost jsem měla z krásného červeného kávovaru. Silvestr si doufám, že pořádně užiji (článek píši předem, o silvestru bych to určitě nestihla) a všem Vám tak přeji šťastný nový rok!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat