Giveaway | Překroč svůj stín | Výherce

Dnes oficiálně vychází česká verze knihy Pushing the limits v překladu nazvaná Překroč svůj stín. Zároveň však končí soutěž, ve které jste mohli vyhrát právě tuto knihu. Tak trochu jsem vám dala za úkol něco, co sama nemám ráda (ano, zní to opravdu logicky) a to sepsat tři obyčejné věci do komentáře - vaše nejočekávanější kniha; zdali pak se chystáte na svět knihy a jaký film na motiv knihy si nenecháte  letos uniknout. K mému překvapení se mi sešlo krásných 65 komentářů plných nadšení nad nadcházejícími knihami a filmy. Tak trochu mi bylo jasné, že filmy jako Vampýrská akademie a Divergence zmíní každý, ale i tak padlo mnoho dalších filmů a knih, že i já si je připsala na svůj  "wishlist". Dost ale tohoto tlachání, všechny určitě zajímá, kdo je tím vyvoleným. 


Celkem se zúčasnilo 65 lidí. 
Random.org vylosoval číslo 11.
Toto číslo připadá na soutěžícího se jménem Jeanne

Prosím tak, aby se mi výherkyně do nedělního poledne ozvala na email luciezelenska@post.com

Gratuluji!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat