Pět knih, na které se v roce 2014 těším nejvíce

Každý asi tuší, že letos vyjde opravdová spousta skvělých knih. Já se na ně již třesu a má peněženka právem bojí. U Jesseho jsem dnes narazila na zajímavé video o jeho pěti nejočekávanějších knihách a já se do toho rozhodla také pustit. Dala mi to sice práci, ale nakonec jsme těch pouhých pět knih vybrala. 

5. The Offering  - Kimberly Derting
The Offering je již třetí a závěrečnou knihou série The Pledge, ze které jsem sice četla pouze první díl, ale přesto mě série uhranula a už se proto těším, až si sérii pěkně doplním. Jedná se podle mě o jednu z těch lepších a čtivějších dystopií, které zaujmou propracovaným a opravdu odlišným příběhem. 

4. Infinite - Jodi Meadows
Už je to sice celkem dlouhá doba, co jsem četla neskutečně skvělou fantasy s námětem reinkarnace Incarnate, ale stále si pamatuji své velké nadšení. V tomhle případě jsem se opět nedostala k druhému dílu, ale nevadí. Do vydání trojky si dvojku rozhodně přečtu a věřím, že ani v jednom případě nebudu zklamaná. Už se opravdu moc těším. Nemohu se dočkat, jak celé série skončí. 

3. Ignite Me - Tahereh Mafi 
I série Shatter me se bohužel blíží svému konci. První kniha byla jednou z nejlepších, které jsem kdy četla. Druhý díl mě  odrovnal svým vraždícím zakončením. Velkou roli určitě hrál  i autorčin styl psaní, který je již na první pohled odlišný a zajímavý. Samotný příběh u mě jaksi nehraje takovou roli, jako má zvědavost nad tím, jak vše skončí s Juliette, Warnerem, a Adamem. 

2. Defy - Sara B. Larson
Letos se dočkáme i hromady debutů. Jedním z nich je i fantasy Defy, jenž mě zaujalo na první pohled a i samotný děj se mi moc libí. Přijde mi to jako takový malý mix Eony a Výjimečné. Budu tak věřit, že to bude ta pravá knižní láska na první pohled. Musím zmínit i sice jednoduchou, ale poutavou obálku. Cítím z toho nový bestseller. 

1. Sweet Reckoning - Wendy Higgins
Achjo, další konec na obzoru. U nás vyšel v překladu teprve první díl, ale v USA už brzy vyjde třetí a finální díl série Sweet Evil. Tuto sérii miluji, je vtipná, romantická, akční a zajímavá. Trochu toho klišé by se tam samozřejmě také našlo, ale proč ne. Jsem neskutečně natěšená a zvědavá, jak to mezi Annou a Kaidanem na konec dopadne. 

A na co se letos se těšíte vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat