Také chcete překročit svůj stín? Zkuste své štěstí a vyhrajte knížku | Giveaway

Taky na blogu vás již je 404, na Facebooku bezmála 390 a na Youtube krásných 149. Nevím, jak vám, ale mě to přijde jako sen a s každým novým člověkem mé nadšení roste. Nikdy jsem nevěřila ani v těch 10 následovatelů a teď vás tu je tolik. Mám pro vás jedno zcela výstižné slovo - Děkuji! A jelikož se tu dlouho o nic nesoutěžila, tak vyjádřím svou vděčnost ve formě giveaway. Pár dní jste měli šanci si na Facebooku zahlasovat a prakticky si tak výhru vybrat. Nejvíce hlasů se sešlo u knihy jenž teprve koncem měsíce vyjde a tou je Překroč svůj stín od Katie McGarry


Soutěž je otevřena pro úplně všechny, pokud tedy nebydlíte někde na Aljašce a poběží ode dnešního dne až do 22. ledna 2014, kdy kniha u nás oficiálně vychází. Jediné, co je potřeba pro účast udělat, je mi do komentářů napsat tři věcí: 

  1. Na kterou knihu se letos nejvíce těšíte,
  2. zdali se chystáte na Svět knihy,
  3. a jaký film vám letos nesmí uniknout.
Ani já nemám zrovna v oblibě psát komentáře, zvláště u soutěží (ach ta má lenost), ale věřte, že mě tohle vše opravdu zajímá a jsem zvědavá, na co se letos těšíte vy. Myslím, že to bude skvělý rok plný mnoha možností na setkání, debatování nad knihami a tak obecně. 


Držím všem palce!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat