Měsíční update - Leden 2014

Ani byste nevěřili, jak jsem byla líná tento článek sepsat. Obvykle měsíční updaty mám snad nejraději, ale tentokrát fakt ne. Nevím, zdali prostě jen lenivím, či co. Nicméně si jej přeci nemůžu odepřít a tak je konečně tady. Asi jako každý měsíc si říkám, že nebudu utrácet, jenže bum a utrácím. Tohle je můj výsledek. Celkem jich je 29

Tentokrát začnu něčím ne zrovna YA. Už před nějakou dobou mě zaujala kniha Dívka, která sahala po hvězdách od Sarah Addison Allen. Líbila se mi ta její povedená obálka s třpytivými prvky. Avšak do koupě jsem nehrnula a dobře jsem udělala. Nyní jí mají v Levných Knihách za pouhých 29 Kč a to už se vyplatí. Chatrč od Williama P. Younga jsem si ani nevím proč koupila. Byla jen za 69 Kč a tak jsem jí tam jednoduše nemohla nechat. Nemám ani tušení o čem kniha je, ale působí zajímavě. Nádherná kniha Sundej mi měsíc od Gregoryho Hughese byla vánočním dárkem od úžasné Fée, které tímto ještě jednou děkuji. Moc se na knihu těším. No, myslím si, že Zlodějka Knih od Marcuse Zusaka nepotřebuje žádný komentář. Knihu jsem si chtěla přečíst dříve než uvidím film a nakonec se mi to povedlo. A nemusím ani zmiňovat, jak skvělá byla. 

Dalším vánočním dárkem, tentokrát od Willindy, byla kniha Everbound od Brodi Ashton, což je druhý díl ke knize Everneath. Ještě jsem nečetla ani první díl, ale chystám se. Slyšela jsou mnoho pozitivních ohlasů, takže věřím, že jde o skvělou sérii. Twelve years a slave od Solomona Northupa je další knihou, která je letos zfilmovaná. Velmi mě zaujal trailer a tak jsem se rozhodla nejprve zkusit knihu a poté až film. Ještě zajímavější je, že se jedná o skutečný příběh. 

Teď tu mám pár lednových recenzních výtisků. Jako první bych chtěla zmínit neuvěřitelně úžasnou knihu Easy od Tammary Webber, jenž mě doslova připravila o duši. Už dlouho jsem neměla v rukou nic tak perfektního. Dále pak Mé sladké šestnácté století od Rachel Harris - miloučký příběh o cestování v čase a lásce. Na špatnou náladu je to to pravé. Rozdělení časem: bouře od Julie Cross je pak kniha, kterou jsem měla již dlouhou dobu doma v angličtině. Nikdy jsem si ale na ní nenašla čas. Až do teď, kdy vyšla v češtině. Teď vím, že mi kniha vůbec nic nedala a nemusela jsem jí číst ani v češtině. 

Wicca od Cate Tierna je poslední recenzním výtiskem Ledna a právě jí čtu. Říkám to nerada, ale asi na ní nečekejte pochvalnou recenzi. Tuhle knihu jsem též měla již asi dva roky doma v angličtině a nikdy se k ní nedostala. Šampiona od Marie Lu jsem společně s Překroč svůj stín od Katie McGarry (tu vám právě neukážu, zabavila mi jí jíž kamarádka) obdržela jako dáreček od nakladatelství CooBoo. Už se tedy vážně musím dokopat k dočtení Fenoménu a vrhnout se na Šampiona. 

Stejně jako kdykoliv jindy jsem vyhledávala výhodné slevy a výprodeje. Jako první jsem se rozhodla doplnit si sérii knihou Strážkyně brány od Michelle Zink. Levné Knihy občas mívají dobré kousky. Na svém oblíbeném Hlavním nádraží jsem narazila na pár zlevněných knih, které mi doma chyběly. Měsíční oko od Libby Bray jsem měla na wishlistu už hodně dlouho a Vykoupení od Lauren Kate jsem čapla jen proto, abych měla konečně kompletní sérii. Už bych se do ní měla znova pustit. 

Dále jsem měla štěstí a narazila na Hlaváku na tři díly (první, druhý a čtvrtý) ze série Alchymista. těmi jsou Alchymista, Čaroděj a Zaříkávač od Michaela Scotta. Válečníka jsem pak ulovila na aukru. Doufám, že se mi brzy podaří poskládat celou sérii bez toho, abych musela za knihy dávat plnou cenu. Ráda bych si sérii přečetla hezky v kuse a v klidu. Láká mě už takových let. 

Myslím, že po tomhle sáhli téměř všichni. Jak mnozí víte, bux.cz dělal výprodej a mezi desítkami různých knih byla i velmi známá série Chaos od Patricka Nesse. Přesněji Hlas nože, Temný ráj a Válka hluku. Knihy mě nikdy nelákaly a stále nelákají, ale vím o tom, že téměř všichni si sérii neskutečně chválí, takže na ní asi něco přeci jen bude. To mě moc a moc láká, takže snad někdy. 

Levné klasiky od Academie jsou mojí zkázou. narazila jsem na ně náhodou a za ty peníze jsem je tam nemohla nechat ležet. Navíc bych měla pomalu začít číst trochu více klasik k přijímačkám, takže se knihy budou určitě hodit. jsou jimi - Paměti Barry-Lyndona od Williama M. Thackeraye, Jindřich V. od Williama Shakespeara, Parfém: Příběh vraha od Patricka Suskinda, Milenec Lady Chatterleyové od Davida Herberta Lawrence

Druhá hromádka světových klasik čítá Jarmark Marnosti od Williama M. Thackeraye, Rosemary má děťátko od od Iry Levin, Kupec Benátský od Williama Shakespeara a Černý jestřáb sestřelen od Marka Bowdena


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat