Měsíční update - Únor 2014

Povedlo se mi to! Konečně jsem se umírnila v nakupování knih. Na jednu stranu mi je líto, že jich není víc, ale na tu druhou jsem hrozně ráda, že jsem si zvládla pořídit a získat jen 10 knih, což je v mém případě nízké číslo. Jsem na to ohromně pyšná. Jde to znát i na knihách, protože jakmile mám omezený rozpočet, tak nad knihami více přemýšlím a pořizuji si je s rozvahou. Tady jsou. 

Snad nejzajímavější část únorových knih představují anglické knihy. Konečně jsem si doplnila sbírku o třetí a závěrečný díl série Shatter me a to  Unravel me a poté soubor svou novel Unite me od Tahereh Mafi. V lednu jsem přečetla celou sérii The assassin's curse, ale The pirate's wish od Cassandry Rose Clarke, což je závěrečný díl duologie, mi stále chybělo. Je to skvělá série a to jak obsahově, tak obálkově. Poslední anglickou knihou je Shadow Lands od Kate Brian. O téhle knize toho zatím moc nevím, ale rozhodně mě velmi zaujala. 

Sváteční víkend od Joyce Maynard jsem si pořídila kvůli tomu, že se tou dobou chystal stejnojmenný film do kin. Kniha byla navíc zrovna ve výprodeji, což ihned rozhodlo o tom, že si jí musím pořídit. Nejprve knihu, pak film. Jak asi víte, nedávno se konal křest nového nakladatelství YOLI a jejich první knihy Bez naděje od Colleen Hoover. Právě tahle knížka byla dárkem a já se na ní stále nemohu vynadívat. Je nádherná. Věřím, že taková bude i uvnitř. Trvalo mi to dlouho, ale konečně jsem se rozhoupala ke koupi knihy Ten, kdo stojí v koutě od Stephena Chbosky, Film se mi docela líbil a téměř všichni si knihu pochvalují a tak doufám, že si na knížku brzy udělám čas. 

Další únorovou akcí byla předpremiéra Vampýrská Akademie od Richelle Mead, na které se mi povedlo vyhrát i filmovou verzi knížky. Řeknu vám, že je dokonalá. Hlavně ten hardback. O Volání netvora od Patricka Nesse jsem sice nikdy moc nestála, ale jelikož stál jen necelých čtyřicet korun, tak jsem si řekla proč ne. Třeba to bude nakonec milé překvapení. A poslední únorovou knížkou je kniha na recenzi a to Etiketa a špionáž od Gail Carriger. Jsem už téměř na konci a nemohu si stěžovat, Je to opravdu velmi zajímavá a vtipná kniha. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat