Soutěž s Jefferym Deaverem | Chcete také jednu záložku?


Téměř všechny soutěže, které jsem kdy na tomhle blogu pořádala, se týkaly young adult knih. Když jsem však minulý týden ukořistila v práci několik záložek s věnováním a podpisem autora detektivek Jefferyho Deavera, řekla jsem si, že dám šanci něco vyhrát i těm, kteří takovými fandy YA nejsou. Ode dneška 18. března do 31. března tak můžete soutěžit o jednu ze sedmi záložek ke knize Pokoj smrti.

Jediné, co bude potřeba udělat, bude tipnout si kolik knih je k dnešnímu dni 18. března (řádně jsem to spočítala)  v mé knihovně.

Jako nápovědu pro vás mám vývoj v posledních třech letech:

2011 - 51 knih
2012 - 125 knih
2013 - 290 knih
2014 - ???

Svůj odhad mi společně se svým e-mailem napište do komentářů pod tento článek. 
Sedm nejbližších odhadů získá tuhle krásnou záložku. 
Držím palce.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat