50 (náhodných) faktů o mě | 1. část

K sepsání tohoto článku a tak trochu tagu, jsem se odhodlávala snad přes půl roku. Ne, že by se mi nechtělo sepisovat tolik věcí, ale nikdy jsem necítila pocit, že ho sepsat musím. Tak trochu jsem byla i líná, což v mém případě není nic nového. Říkám si ale, že teď když nejsem doma a všechny články přednastavuji, bude dobré, pokud se mezi všemi těmi recenzemi objeví i něco trochu jiného a pro někoho zajímavé. Tento článek mě navíc konečně donutí se zamyslet nad svými čtecími návyky a celou čtecí historií trochu více zamyslet. Aby toho nebylo hned najednou moc, rozdělím tak tento tag na dvě části. Dnes si tam můžete přečíst prvních (knižních) 25 faktů a na konci týdne druhou polovinu. Třeba tam zjistíte něco, co jste o mě ještě nevěděli. 

V této první části shrnu fakta o mých čtenářských a blogerských začátcích

1. Kdysi dávno, když jsem chodila na první stupeň, jsem dostala od babičky k vánocům první 4 díly Harryho Pottera. Já si je ale nepřečetla. V tu dobu jsem čtení nesnášela a vše, co nemělo obrázky, bylo out. První díl jsem si přečetla teprve loni.
2. První kniha, kterou jsem opravdu přečetla od začátku až do konce, byla jakási dětská detektivní kniha o zmizelém koni. Tou další byla pýcha a předsudek. 
3. Čtení jsem tehdy vážně nesnášela
4. Rodiče mi nikdy jako malé nečetli. Přesto jsme měli (a stále máme) doma velkou sbírku pohádek.
5. Na základní škole jsem všechny knihy do povinné četby nečetla.
6. Pokud jsem nepotřebovala učebnici, tak jsem do knihkupectví ani nezavítala.
7. První série, kterou jsem kompletně přečetla bylo Stmívání. Po shlédnutí filmu jsem si to letěla vygooglovat. Každou knihu v této sérii jsem přečetla čtyřikrát.
8. Na svou oblíbenou sérii Vampýrskou akademii jsem nerazila zcela náhodně. Nalákal mě štítek píšící cosi o stmívání.
9. Právě díky VA jsem si poprvé s někým o knihách vážně popovídala.
10. Na poslední díl VA jsem nemohla čekat a tak jsem si ho přečetla v angličtině. Byla to tak moje první anglická kniha.
11. Blogovat o knihách jsem nikdy neměla v plánu.
12. Má knižní sbírka čítala na začátku necelých 60 knih a to mezi nimi byly i ty, které jsem nikdy neměla v plánu číst.
13. Blog měl být původně takový deník o všem.
14.první (a hrozná) recenze bylo hned RC, což nyní nechápu. Má druhá recenze je jednou z těch nejdelších.
15. V blogerských začátcích jsem si připadala jako ten největší outsider.
16. Nejzobrazovanější recenzí je recenze na Divergenci.
17. Díky blogování jsem našla mnoho nových přátel, v hlavní řadě Willindu, Freckles, Vendeu, Fée a Abyss, se kterými se pravidelně vídám a považuji je za své nejlepší knižní přátelé.
18. Obecně nejoblíbenějšími typy článků jsou soutěže, různé tématické články a videa.
19. Točit videa jsem začala jen tak z hecu v lednu 2012.
20. Trvalo mi alespoň rok a půl než jsem našla svůj specifický styl psaní recenzí.
21. Právě díky blogu jsem dostala možnost se podívat na místa a události, na které bych se jen tam nedostala. Knižní srazy, předpremiéry, beseda na světě knih a podobně.
22. Asi jako každý knižní bloger jsem se pokusila něco napsat. Vždy to však skončilo u první kapitoly. Hlavou mi neustále běží hromada nápadu a vložit je na papír mi až tak nejde.
23. První knižní blog, na který jsem kdy narazila bylo Knižní doupě. Poté pár slovenských blogů a Freckles.
24. Dříve jsem mívala téměř desítky blogů a fan stránek, ale nikdy jsem u žádného nevydržela déle, než pár měsíců. Knižní blog je první věc, která mi vydržela několik let a stále mě baví.
25. Bloguji již tři roky a dva měsíce.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat