Aprílový knižní sraz 12. 4. | Laser game, knihy a zábava

4/14/2014



Pravděpodobně jsem zcela poslední, kdo přichází s reportem ze sobotního Hradeckého knižního srazu. Pro změnu však přináším i video - sestřih téměř celého dne. Pevně doufám, že se vám bude líbit. Strávila jsem nad ním téměř celý nedělní den. Jednou jsem již skoro video měla, ale přestalo kompletně fungovat. Po neděli tak doufám, že mi již nebude nikdy windows movie maker házet ty protivné výstražné žluté trojúhelníčky. Zpátky ale k sobotnímu dni. 

Sraz jsem prakticky započala již něco po osmé ráno a to společně s Willindou a Fée snídaní v McDonald's. Čas ale plynul rychle a my vyrazily směrem autobusové nádraží, vyzvedly Nel-ly a vydaly se do autobusu. Upřímně jsem  nečekala, že bude tak plno. Musely jsme si s holkami posedat na poslední volná místa. Naštěstí blízko sebe a tak jsme celou cestu strávily povídáním. Ani jsem nemohla uvěřit, jak rychle to s nimi uteklo. Knihomolky se poznají.

V Hradci již na nás čekala Abyss. Vydaly jsme se tak pro další skupinku s Vendeou a pak pospíchaly na Laser game. Řeknu vám, že jsem o laser game nevěděla téměř nic a řádně jsem se toho bála. Vše nám bylo ale skvěle vysvětleno a my se ve slušivých (haha) vestičkách s pistolemi vydaly do arény. Tak trochu jsme si připadaly jako v Hunger Games. I při studování výsledků jsme si sdělovaly, kdo je kdo z HG podle jeho výsledku. Hra byla skvělá. Neskutečně jsme se u toho pobavily. Hlavně, když jsme na sebe nonstop střílely. Neřekla bych ale jak moc člověka těch pouhých patnáct minut odrovná. Měla jsem chuť si jít ihned schrupnout.

Další na plánu bylo vyzvednout nové příchozí a jít prozkoumat knihkupectví. Vydaly jsme se klasicky do Levných Knih, kde skoro každý ukořistil nějakou tu knihu. Já tam narazila na Město Ember a Vesnici Sparks. Ty jsem si chtěla již dlouho přečíst a tak jsem je tam nemohla nechat. Další na plánu byly knihy Dobrovský, ve kterých jsme strávily docela dlouhou dobu. Přitom jsme si jen prohlížely knihy a diskutovaly. Prodavačky asi nebyly nadšené. Poté již byl čas na to se pomalu přesunout na stanovené místo srazu. Krásně jsme se tak prošly městem a užívaly si relativně krásné počasí. 

Kavárna Salieri byla pro náš sraz perfektní. Neskutečně útulné prostředí a skvělé menu nám nás sraz ještě zpříjemnily. Vše jsme započaly malými dárečky. Abyss si pro nás totiž připravila nádherné knihomolské obálky nesoucí úžasné citáty s pár maličkostmi. Někteří v nich nalezli i "poukázku" na krásnou výhru. Všem moc gratuluji. Všechny jsme si objednaly něco na zub a zábava byla rázem v plném proudu. Prodiskutovaly jsme toho mnoho, zahrály jsme si pár her - ve dvojicích jsme hádali knižní postavy (štěstí je na mé straně a já dostala Hooka). Vrcholem dne byla skvělá knihomolská aukce. Adoptovaly jsme tak nové knihy. Já získala pro mě neznámou knihu Kameny Osudu, o které holky mluvily jen to dobré. 

Po čase nastala doba sbalit si svých pět švestek a vydat se zpět domů. Abych byla upřímná, tak se mi nikam nechtělo, ale únava se začala hlásit. Opět jsme se tak prošly krásně pěšky na nádraží, koupily si něco na zub a vydaly se zpět do Prahy. Takhle k večeru jsem byla velmi mile překvapená. Autobus byl téměř prázdný a já se tak mohla krásně uvelebit na sedadle. I během cesty zpět jsme vášnivě diskutovaly nad knihami, i když kompletně celý autobus kolem spal. Že by je to nudilo? Později večer jsem si objednala pizzu a přemítala si v hlavě celý uplynulý den. Opravdu bychom měli takovéhle srazy podnikat častěji. 



 

 

You Might Also Like

0 komentářů