Projekt "sklenice plná knih" | To-be-read jar

4/08/2014

S Vendeou jsme se shodly na tom, že se musíme pohnout se všemi nepřečtenými knihami. Vhod nám přišel nápad pocházejí ze zahraničí nazvaný TBR jar. Setkat jste se s ním mohly u mnoha booktuberů. Já jsem tomu dala zcela obyčejný název Sklenice plná knih. Jaký je smysl tohoto projektu? V určitých intervalech (týden, měsíc,..) tahat náhodné nepřečtené knihy a následně si je samozřejmě přečíst. Stačí k tomu obyčejná sklenice a mnoho nastříhaných papírků. Fantazii se ale meze nekladou. Klidně to můžete pojmou formou seznamu ve wordu/excelu a čísla si losovat. Můžete to vážně pojmout jak chcete. Myslím, že tohle je skvělý způsob jak se dostat i ke knihám, které doma máte dlouhou dobu a v sami od sebe byste se k nim nedostali

Dnes jsem se do toho vrhla. Sepsání všech nepřečtených knih mi trvalo asi půl hodiny a konečné číslo je 148. Je to hodně, já vím, ale společně s tímto projektem a zákazem pořizování knih se tento počet snad brzy zredukuje. Má sklenice je opravdu hodně plná a tak se z ni poměrně hodně špatně losuje. O míchání raději ani nemluvím. Snažila jsem se papírky míchat průběžně, když jsem je tam házela. 

Ještě nevím v jakých intervalech budu knihy losovat. Zpočátku zkusím týdně a pokud bych to nestíhala, tak přejdu na měsíční režim. Jako první jsem si vylosovala číslo 2. Temné vody - Jed od Fiony Paul.


You Might Also Like

0 komentářů