Zákaz pořizování knih | Podnikněte společně se mnou knižní odvykačku



Určitě to znáte také. Doma plno knih, ale přesto si nemůžete pomoci vyhnout se knihkupectví. Vaše polička to-read pravděpodobně praská ve švech, ale to vám nebrání v tom si pořídit další a další knihy. V poslední době si sama všímám, jak knihy radikálně přibývají a když z toho mám dobrý pocit, tak vím, že je nebudu nikdy schopna přečíst. Našly by se desítky knih, které si toužím přečíst a pod návalem přibývajících knih, to není možné. Mezi známými booktubery nyní probíhá akce nazvaná book buying ban, což se dá volně přeložit jako právě zákaz pořizování knih. Rozhodla jsem se, že to sama zkusím a třeba zlákám někoho z vás. Myslím, že když si člověk pevně stavoví a sepíše určitá pravidla, tak se to hned dodržuje lépe, než když si je stanoví pouze ve své hlavě. A cože si stanovuji já?

NEBUDU:
1. Nebudu si pořizovat první díly nových sérii.
2. Nebudu si pořizovat knihy pouze kvůli obálce.
3. Nebudu si pořizovat knihy, o kterých vím, že je v nejbližší době číst nebudu.
4. Nebudu si pořizovat paperbacky. Raději vyčkám a investuji do hardbacků
5. Nebudu si pořizovat knihy s GR hodnocením nižším než 3.5.

BUDU: 
1. Budu si pořizovat pokračování sérií, které mám rozečtené
2. Budu si pořizovat nové knihy pouze v případě, že nad jejich koupí uvažuji již dlouho.
3. Budu si pořizovat knihy ve slevě či v akci.
4. Budu si pořizovat knihy raději z BWB než z BD.
5. Budu si pořizovat knihy, které jsem četla, ale nevlastním v tištěné verzi.


Přidáte se také a stanovíte si svá pravidla?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat