Knižní jednorázovky | Tipy na anglické knihy #1

Všude samé série. Duologie, trilogie a tak dále. Nemáte toho někdy až po krk? Nevím jak vy, ale já čas od času uvítám knihu bez jakéhokoliv pokračování. Mám ráda to, když se mohu u knihy odreagovat a po přečtení nepřemýšlet nad tím, jak to asi pokračuje. Pokračování navíc často mohou vás celkový dojem ze série pěkně pokazit. Mě samotné se to stalo hned několikrát, třeba u série Delirium. Nicméně v poslední době jsem se dostala k několika samostatným knihám, které rozhodně stojí za zmínku. Co na ně říkáte?
Duchové, minulé životy
Jsem tak trochu blázen do takovýchto příběhů. Třeba právě Endless od Amandy Gray je přesně tím perfektním. Tato kniha si mě získala svou obálkou a později i svým obsahem. Bylo to tak trochu překvapení. Nepředpokládala jsem, že by mě dokázala až tak zaujmout. Příběh není perfektní, ale rozhodně pohladí po duši. Zato Sweet Unrest od Lisy Maxwell se mi na první pohled příliš nezdálo. Nestačila jsem se tak divit, jak moc mi příběh sedl a jak jsem se nad ním rozplývala.
Contemporary
Colleen Hoover pomaličku proniká i na český knižní trh. Její nejnovější kniha Maybe Someday sice v češtině ještě nevyšla, ale to mi nezabránilo, abych si jí přečetla. U Colleen se vůbec nemusíte bát angličtiny. Autorka píše jednoduše a zcela pochopitelně. Určitě si u ní stejně jako já pobrečíte. How Zoe made her dreams come true od Sarah Strohmeyer je typické letní čtení, u kterého se zasmějete a propadnete letní atmosféře.
Pohádky, mytologie
Převyprávění pohádek celkem frčí a co se tak pustit do takového netradičního převyprávění. Cruel beauty od Rosamund Hodge není pouze převyprávěním pohádky Kráska a zvíře. Lze v příběhu najít i řeckou mytologii a celé to tak tvoří moc pěkný tajuplný celek. Moc jsem si to užila. Co třeba trocha egyptské mytologie? S tou se zas tak často nesetkáte. Proto se toho ujala spisovatelka Kiersten White a napsala knihu The chaos of stars

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat