Nezrecenzované knihy #1 | Povídání o knihách od Cecelia Ahern | Video

5/24/2014

Nijak se tím netajím - nerecenzuji všechny knihy, které přečtu. Z toho by mi asi praskla jinak hlava. Jsou knihy, které ani recenzovat nechci nebo bych toho ani nebyla schopna. Na druhou stranu mi to je trochu líto. Přeci jen jsem je přečetla. Příjde mi tak docela škoda se o těchto knihách vůbec nezmiňovat. Proto jsem se rozhodla vytvořit tento video "seriál" nazvaný jednoduše Nezrecenzované knihy. Budu se snažit pravidelně točit a stručně mluvit o těchto knihách. Nepůjde ale o recenze. Videorecenze nemám v lásce. půjde opravdu o stručné shrnutí knihy a zmínění toho, proč jsem dané knihy nezrecenzovala a co mě k tomu vedlo. Žádné sáhodlouhé rozbory. Jako první jsem si vzala na paškál knihy od své oblíbené Cecelie Ahern, které jsme četla ještě před tím, než jsem blogovala. Příště se těšte na Zlodějku knih a Tajemství berberského amuletu

You Might Also Like

0 komentářů