Přečetla jsem v dubnu 2014 | April wrap up

Na začátku dubna jsem se rozhodla, že v čtení trochu zpomalím. V březnu jsem četla opravdu moc a díky tomu teď nestíhám recenzovat. Navíc na to nemám zrovna náladu, když vím, že mám před sebou necelých patnáct recenzí. Proto jsem se v uplynulém měsíci vrhla jen na jeden re-reading a k tomu přečetla dvě další knihy. Celkem tedy čtyři knihy

Tím zmiňovaným re-readingem byly první dva díly série Divergence, tedy Divergence a Rezistence od Veronicy Roth. Jedná se o sérii, ze které jsem si toho, kromě toho nejhlavnějšího, moc nepamatovala a kvůli blížícímu se filmu jsem se do toho musela obout a znovu si je přečíst. Stejně jako kdysi se mi obě moc líbily. První díl ohromně, druhý trochu méně, ale přesto dost k tomu, abych obě zbožňovala. Divergence je skvělá série, film natočený podle prvního dílu dopadl nad má očekávání a do třetího dílu jsem se právě pustila.

Knihu Temné vody: Jed od Fiony Paul mám doma již od loňského knižní veletrhu. Avšak až do nedávna mi ležela na poličce a já o ní ani nezavadila. Zlom nastal v momentě, kdy jsem si obstarala svou TBR jar a právě tuhle knihu si jako první vylosovala. Nyní jsem za to neskutečně ráda. Z Jedu se vyklubala překvapivě napínavá a čtivé kniha. Zato První stříbrnou knihu snů od Kerstin Gier jsem obdržela k recenzi a už jen kvůli tomu, že jde o knihu od Kerstin Gier, jsem se do ní musela ihned pustit. Nemám slov. Parádní kniha.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat