Přečetla jsem v květnu | May wrap up

5/30/2014

Je tu čas na můj pravidelný přehled knih, které jsem v uplynulém měsíci květnu přečetla. Oproti dubnu jsem si dosti polepšila a zvládla přelouskat více než dvojnásobek toho, co minule. I přes pomalý rozjezd, kdy jsem po návratu z Anglie nebyla téměř schopna číst ani psát, jsem se dostala zpátky do svého "režimu" a vrhla se na čtení. Musím říct, že se mi tentokrát dostalo do rukou pěkné množství skvělých knih. Celkem jsem za květen přečetla 10 knih

Snad tou na první pohled nejzajímavější knihou května byla Aliance od Veronicy Roth. Závěrečný díl jsem si zkrátka nemohla ujít. Sice jsem až tak nadšená nebyla, ale užila jsem si jí. Přesto vše to, na co jsem se těšila nejvíce, mě vůbec nezklamalo. Později jsem trochu prošátrala knihovnu a vylovila z ní tenkou knihu jménem Juliet Immortal od Stacey Jay. Tahle kráska mě zaujala hlavně svým námětem, který snad nikde jinde nelze naleznout. 

Kniha sice vychází až v srpnu, ale já měla možnost si jí díky netgalley.com přečíst již teď. Jde o The moment collector od Jodi Lynn Anderson - novou duchařinu a tak trochu psychologickou knihu. Vůbec jsem netušila, co od knihy očekávat a i když kniha špatná nebyla, tak mi nesedla. Pustila jsem se i do další paranormální knihy. Everneath od Brodi Ashton mi doma trůnila už opravdu dlouho a bylo načase se do ní pustit. 

Sama pociťuji, že se pomalu přeorientovávám na anglické knihy a není tak divu, že jsem jich přečetla ještě více. Sweet unrest od Lisy Maxwell mě neskutečně mile překvapilo. Škoda, že tenhle příběh nemá pokračování. The golden key chronicles od A. J. Nuest (4 krátké knihy v jednom) bylo pro mě něco nového. Lze to označit za paranormální new adult. Rozhodně zajímavé a nezvyklé. Angličtina byla sice náročná, ale dalo se to zvládnout.

S velkým zpožděním jsem se také pustila do Učiněné katastrofy od Jamie McGuire. Jde sice o stejný příběh jako v Krásné katastrofě, jen z jiného pohledu, ale já si na knihu udělala zcela jiný názor. Nelíbilo se mi to. V době knižního veletrhu vyšla jedna opravdu dlouho očekávala kniha a to Potrhaná křídla od Ruty Sepetys. Absolutně jsem nečekala, že by mě kniha dokázala až tak moc zaujmout.


Když se blíží filmy, tak chtě nechtě musím pustit do knih. V případě knihy Hvězdy nám nepřály od Johna Greena se mi do toho moc nechtělo. Nevím proč, ale příběh mě nikdy nelákal. Musím ale říct, že to bylo působivé a čtivé. Stejně jako hvězdy, tak i knihu Jestli zůstanu od Gayle Forman jsem doma měla strašně dlouho. Nikdy jsem nepociťovala nutkání si jí přečíst. Také mě odrazoval fakt, že byla kniha všude možně ve výprodejích. Ale! byla skvělá! 

You Might Also Like

0 komentářů