My top 10 book boyfriends

6/11/2014


Tentokrát nebude nadpis v češtině. Sice jsem nad tím přemýšlela, ale vážně by to znělo dosti divně. Snad to tak nebude vadit těm, kteří angličtinu nemají rádi. Jak již název napovídá, tak se s vámi dnes podělím o svých deset nejoblíbenějších mužských protagonistů knih, které jsem četla. Věřte nebo ne, byla to docela fuška. Ne najít jich deset, ale vybrat jich pouze deset. Nejprve jsem si jich vypsala snad dvacet a následně nad nimi přemýšlela a pár jich vyškrtala. Zbylých deset je tedy těch mých deset nej

10 Ben
Endless - Amanda Gray (má recenze
Ben není nijak zvláštní kluk, spíše takový ten kluk od vedle. To se mi právě na něm moc a moc líbilo. Nikdy ze sebe nedělal nic lepšího a stál nohama pevně na zemi. I jako pouhý kamarád byl k zulíbání. Kdo by nechtěl tak skvělého kamaráda? 

9 Naji 
The assassin's curse - Cassandra Rose Clarke (má recenze)
Tichý a tajemný Naji si mě získal ihned. Zpočátku byl velmi uzavřený, ale postupem času se začal otevírat a dokazovat, že má smysl pro humor. Jeho sarkasmus byl dokonalý. Hodně dlouhou dobu si snažil nalhávat, že k hlavní hrdince nic necítí, ale zrovna dvakrát se mu to nedařilo. 

8 Sean
Uninvited - Sophie Jordan (má recenze)
Sean je popisován jako typický bad boy. Mě se to hodně líbí, kniha se mi pak zdá taková zajímavější. Asi jako ve většině případů je Sean brán všemi jako ten nejhorší, avšak hlavní hrdinka ho vidí v jiném světle. Sean si z toho, co si o něm ostatní myslí nic nedělal a často o tom i vtipkoval. Líbilo se mi, jak i ty špatné věci bral pozitivně a nikdy se nenechal rozčílit. A to nejhlavnější - jeho vztah k hlavní hrdince byl prostě úžasný a místy roztomilý. A nemluvě o Seanových ochranných sklonech. 

7 Adam 
Jestli zůstanu - Gayle Forman (má recenze)
Adam sice nemá v knize až tak velkou roli - lze se s ním setkat v hrdinčiných vzpomínkách, ale i tak ho lze označit za ideálního přítele. Z toho, co Mia prozradila, bylo vidět, že i když nebyl Adam perfektní, pro ní perfektní byl. Navíc byl vtipný, citlivý a na Mie mu velmi záleželo. 

6 Rei 
Auracle - Gina Rosati (má recenze)
Další dobrý kamarád ze kterého se později stal přítel. Nevím, co vám, ale mě se tohle líbí. Rei je navíc snad ten nejperfektnější kamarád, který by pro svou dříve kamarádku udělat cokoliv. Navíc je v knize vidět, že k ní cítil něco už i dříve, ale nechtěl jí případně ztratit, kdyby ona k němu to samé necítila. Prostě cute. 

5 Alex
Sweet unrest - Lisa Maxwell
Alex je příkladem toho, že lze někoho milovat i po staletí. Bylo mu jedno kolik životů bude muset vyčkat, než se s ní opět setká. Už u toho jsem se rozplývala. Přišlo mi to jako taková epic love. Sice s malými mezerami a problémy, ale pořád epic love. Opravdu jsem měla chuť Alexe Lucy ukrást. 

4 Lucas
Easy - Tammara Webber (má recenze)
Lucase si snad každý musí zamilovat. Další kluk s ochranářskými sklony, na čemž já opravdu ujíždím (pokud to není přehnané). Získalo si mě také to, že měl všech pět pohromadě, byl starší a tak celkově vyspělejší, než ostatní náctiletí kluci. Měl sice těžký život, ale právě ten z něj udělal tak skvělého kluka, kterým je. 

3 Tobias
Divergence - Veronica Roth (má recenze)
Tohle asi nepotřebuje vysvětlení. Tobias neboli Čtyřka si mě omotal kolem prstu hned na začátku. Sice si myslím, že s Tris nejsou perfektním párem, ale Tobias sám o sobě je určitě úžasný a na Tris mu neskonale záleží. 

2 Rowan 
Mortal enchantment - Stacey O'neale
S Rowanem jsem se sice skrze knihu seznámila teprve tento týden, ale beze sporu ho považuji za jednoho z nejlepších a nejúžasnějších knižních hrdinů všech dob. Není tak přehnané ho vystřelit do (skoro) čela svého Top 10. Neskutečně mě bavil jeho humor a serkasmus. Doslova jsem se do téhle knižní postavy zamilovala. Potřebovala bych ještě tak nejméně milion knih jen o něm. 

1 Dimitri
Vampýrská akademie - Richelle Mead (má recenze)
Dimitri bude asi navěky mou jasnou volbou. Zbožňovala jsem ho celých šest let, kdy jsem četla Vampýrskou Akademii a zbožňuji ho nadále. Tenhle chlapík vážně nepotřebuje bližší popis, pokud jste četli, tak mi určitě rozumíte. 

You Might Also Like

0 komentářů