Blogger TAG

7/23/2014

Snad poprvé v životě jsem byla nominovaná do Tagu a to Týnou. Obvykle se do nich pouštím sama od sebe a na žádné nominace nečekám. Blogger tag však zní poměrně dobře, tak proč to nezkusit. Obsahem tohoto tagu je napsat 10 informací o sobě a poté odpovědět na 10 otázek. Tak jdeme na to. 

10 věcí o mně


1. Jako malá jsem chodila do knihovny a půjčovala jsem si encyklopedie. Už si přesně nepamatuji, jestli mě to vážně bavilo nebo ne. Mezi moje oblíbené patřily ty králích a královnách a o historii. Rozhodně jsem je však měla ráda kvůli obrázkům. Jakmile kniha neměla velké obrázky, tak mě nebavila. Z toho důvodu jsem v dětství nedokázala přečíst ani Harryho Pottera, kterého jsem dostala k vánocům. (A i když jsem tehdy fanda do knih nebyla, záviděla jsem Belle její knihovnu).

2. Jsem neskutečně líný člověk a dokážu věci odkládat neskutečně dlouhou dobu. Někdo by řekl, že jsem takový mistr prokrastinace. Ne, že by mě ta věc, kterou mám udělat nebavila, jen mi trvá než se k ní dokopu. Pak si říkám: "Proč mi to tak dlouho trvalo". Mí tak třeba 5 dní v týdnu volno a víkend školu/práci, tak si až nadosmrti nestěžuji. 

3. Před přibližně dvěma lety jsem si vypěstovala velkou závislost na seriálu Once upon a time. Ti, kteří mě sledují na facebooku, instagramu, nebo kdekoliv jinde to již vědí. Jsem tak schopna o seriálu mluvit 24/7. Kdykoliv se objeví nová fotka z natáčení, tak nad ní doma ochám, sjíždím videa na youtube a čtu fanfictions. Doma už mám dvě knihy o OUAT, nálepku "Once upon a time" na zdi, DVD a čekám na tričko "Property of Hook's crew". Závislost? Ano, prosím. 

4. Už od mala jsem měla velkou fantazii (nebo se o tom alespoň domnívám). Vždy mě bavilo a stále baví si domýšlet alternativní konce knih, filmů, seriálů. jako malá jsem si pak v hlavě představovala, že jsem ta určité postava a prožívám to, co ona. S postupem času jsem si začínala vymýšlet vlastní příběhy, světy, pravidla. Nejednou mě napadlo se pokusit něco z toho sepsat, ale to asi  v mých kartách není. O hodně lehčí je pro mě si vše vymyslet v hlavě, než to psát. 

5. Máte rádi kafe? Tak to budeme kamarádi. Káva je mým každodenním společníkem a nedám na ní dopustit. Doma jí až tak moc nepiji, jelikož neodolám tomu pocitu jít si po městě a mít v ruce kelímek s kávou. Mezi mé oblíbené kavárny patří Starbucks a Costa Coffee. K minulým vánocům jsem navíc dostala parádní kávovar, který si nemohu vynachválit. 

6. Mám ráda samotu. Jsem introvert a mezi hodně lidmi, které neznám, se necítím zrovna dvakrát nejlépe. Hlavně nikdy nevím o čem si s takovými lidmi povídat. To pak nastává ta trapná chvíle ticha. mezi přáteli to samozřejmě něco jiného. S těmi pak ten čas utíká snad milionkrát rychleji. 

7. Umím snad téměř zpaměti film Mumie a Mumie se vrací. V době, kdy jsem film viděla poprvé, jsem zatoužila být archeoložkou a prozkoumat Egypt. Pak z toho sice sešlo, ale filmy miluji i nadále. Koukám se na alespoň milionkrát ročně a nikdy nemám dost.  Lze ale říci, že mám ráda téměř všechny dobrodružné film (Flynn Carsen, seriál Lovci pokladů,...).

8. Jsem noční sova. Přes den toho nikdy moc neudělám, ale večer se jakoby probudím a žiji. Většinu článků a recenzí proto píši právě pozdě večer a čtu jedině večer. Ráno jsem pak vždy unavená (i když spím hodně).

9. Před tímto blogem jsem blogovala na blog.cz. Mívala jsem snad miliony blogů o celebritách. Ať už to byla fanstránka o Miley Cyrus, Demi Lovato, Seleně Gomez, Ashley Tisdale, Evangeline Lilly, Anne Hathaway, Paris Hilton, Anně Kendrick nebo Kristen Steward, tak měly všechny jednu společnou věc. Nikdy jsem u těchto blogů nevydržela příliš dlouho. Většinou tak pár měsíců maximálně a pak jsem se přesouvala k nové.

10. Mou úplně první knihou, kterou jsem kdy přečetla a nepočítám teď žádné pohádky, byla Pýcha a předsudek od Jane Austen. Tehdy si mamka myslela, že je se mnou něco špatně když najednou čtu. Později jsem si přečetla sérii stmívání a díky té začala pořádně číst.


10 otázek od Týny


1. Kdybys mohla, do jaké knihy bys "šla žít"?
Rozhodně do světa Harryho Pottera. Kdo nesnil o tom, že ve schránce nalezne dopis z Bradavic? Já rozhodně ano. Když se nad tím tak zamyslím, tak by to bylo rozhodně zajímavější, než tady u nás. Myslím, že by se mi líbilo studovat lektvary a kouzla. 

2. Co tě zaručeně dokáže na knižní postavě rozčílit?
Když začne z pusy vypouštět jeden blábol za druhým. Mám také ráda paranormální romance, ale když se dva hlavní protagonisté do sebe zamilují už po prvním dni, tak kroutím očima tak, až se bojím, že mi vypadnou. Tohle mi na knihách vždy vadí. Navíc to působí tak levně  kýčovitě. Myslím, že není zas tak těžké si na vzájemném vztahu postav dát více záležet. Lze najít tolik knih, u kterých to šlo, tak proč ne i u ostatních.

3. Jakou knihu jsi nečetla a víš, že když to někomu řekneš, bude na tebe koukat jako na blázna?
Myslím, že těch by se našlo hodně. Tak třeba Harry Potter 3, 4, 5; Pán prstenů a Hobit. Co se týče Harryho Pottera, tak toho mám určitě v plánu dočíst, ale Pán prstenů a Hobit mě nijak neláká. Neviděla jsem ani filmy.

4. Pokud by tě tady nic nedrželo, na jakém místě by sis dokázala představit život?
Rozhodně někde v Británii. Byla jsem tam zatím dvakrát a pokaždé jsem to tam zbožňovala. Klidně bych si tak dokázala představit žít někde v Londýně. Navštívit bych chtěl ještě Irsko, tak uvidím později.

5. Čím dokážeš šokovat své okolí?
Svou závislostí na Once upon a time a na knihách.

6. Co jiného kromě čtení zabírá tvůj volný čas?
Sleduji seriály, ráda vařím, chodím do práce, mimo prázdniny do školy,...

7. Co by ses chtěla naučit, ale víš, že se k tomu asi nikdy nedokopeš?
Ráda bych se naučila pořádně další jazyk. Na střední jsem se učila kromě anglicky i španělsky a rusky a právě rusky bych se chtěla naučit pořádně. Cítím v sobě takovou jakousi povinnost, když jsem částečně Ruska. Ruštinu mám navíc moc ráda. Líbí se mi jak zní a líbí se ruské písničky.

8. Co je tvoje opravdová závislost?
Budu se opakovat - knihy, Once upon a time a káva.

9. Kde si nejčastěji čteš?
Ve vaně. Nemám v bytě zrovna moc místa na čtení. Hodně jsem četla i ve svém pokoji v křesle, ale to šlo pryč. Za týden si jedu pro nové matrace a budu si tak konečně moci číst v posteli, což jsem nikdy předtím nemohla.

10. A jedna dívčí otázka - nákupy - Co nejraději nakupuješ?
Bude to znít asi vtipně, ale nejraději nakupuji jídlo. Láska k nakupování oblečení mě přešla a knihy si už raději vybírám online. Za to si vždy užiji to, když vlezu do obchodu, házím do vozíku jídlo a při tom přemýšlím, co vše by se dalo uvařit. Mňam. Mám z toho hlad. 

...

Budu asi absolutně neoriginální, ale já nikoho nenominuji. Myslím, že skoro všichni již tento tag dělalo. Pokud se vám však tenhle tag líbí, tak se přidejte a převezměte si otázky od Týny, nebo mi napište a já nějaká moc ráda vymyslím. ;)

You Might Also Like

0 komentářů