Přečetla jsem v Červnu 2014

7/09/2014

Neskutečně se teď divím. Čekala jsem, že těch přečtených knih napočítám ani ne pět. O mě samotnou překvapilo to, že jich bylo rovných devět. Během prázdnin nebo i ještě před nimi obvykle moc nečtu. I kdybych řekla, že díky dostatku volného času budu číst jako dívá, ale nakonec to dopadá jinak. I za pouhých devět knih jsem řádně ráda. 

S poměrně velkým zpožděním jsem se pustila do Bez naděje od Colleen Hoover. Knihu téměř všichni knihu vychvalovali do nebes a já jednoduše musela zjistit, jaká kniha je. A byla skvělá. Nabrečela jsem hodně (jako vždy). Za to První hrob napravo od Daryndy Jones nebyl zrovna můj šálek kávy. Čekala jsem od knihy asi zbytečně moc, protože mě nedokázala ničím zaujmout. Vtipná ani nijak zvlášť akční totiž nebyla a doslova mě nudila.

Co mě však zcela oslnilo, byla ne příliš známá a hlavně nová self-published kniha Mortal enchantment od Stacey O'Neale. Narazila jsem na ní, když jsem jako vždy brouzdala Amazonem. První mě zaujala obálka a pak i anotace. No, nakonec i samotný obsah. Kniha se ihned stala mou novou nejoblíbenější knihou. Poté jsem se ihned pustila i do novely The shadow prince, která se odehrává ještě před samotnou ME. Ani novela nezklamala.

Nedávno jsem četla knihu Cruel Beauty a nedávnou jsem zjistila, že je k ní i novela Gilded ashes od Rosamund Hodge. Pro změnu je tahle novela re-tellingem Popelky a výsledek je úžasný. Sice tam toho z té původní popelky moc nezbylo, ale bylo to dokonale tajemná. After the end od Amy Plum bylo dalším společným čtením, které o prázdninách pořádám a i když to nebylo špatné, tak to mělo své mouchy. Teprve až na samém konci to bylo zajímavé.

Úplně prvním společným čtením byla kniha To all the boys I've loved before od Jenny Han. Zpočátku jsem si sice říkala, že to ani nebyla trefa do černého, ale pak to nebylo zas tak špatné. Nic co bych musela číst znovu. Jednu postavu jsem si ale moc oblíbila. Do Lovely vicious od Sary Wolf jsem se začetla bez jakéhokoliv očekávání, ale mile mě kniha překvapila. Pár věcí se mi sice zdálo přehnaných, ale jakmile se začtete, tak uvidíte to, co změní vás názor.

Pěstuji si pěknou závislost. Proto jsem si musela pořídit další OUAT knihu. Tenhle Behind the magic průvodce je snad tou nejúžasnější knihou na světě. Na rozdíl od jiných podobných průvodců lze v tomhle najít i spousta zajímavých informací, nádherných fotek a zajímavostí. Trvalo mi tak docela dlouho, než jsem se dostala až na samotný konec. Knihu jsem si i trochu šetřila. Přeci jen jsem jí nechtěla zhltnout během chvíle. 

You Might Also Like

0 komentářů