Přečetla jsem v červenci | July wrap up

Pouhých šest knih jsem měla tu šanci si přečíst v uplynulém měsíci červenci. Není to hodně, ale jsem upřímně ráda i za tohle vskutku malé číslo. Určitě se najde i někdo další, kdo o prázdninách paradoxně přečte méně knih, něž v jinou roční dobu. Většinu volných dní trávím poleháváním, sledováním seriálů a youtubu a na čtení často náladu nemám. V následujícím měsíci se ale pokusím načíst více knih. Schválně, zdali se mi to povede. 

Nebudeme si nalhávat, že Throne of glass od Sary J. Maas nepobláznilo celý svět. Trvalo mi dlouho, než jsem se dostala k tomuto příběhu. Na základě tolika pochvalných recenzí jsem doufala v to, že i mně kniha poblázní, ale to se nestalo. Za to Defy od Sary B. Larson ve mně to pobláznění vyvolalo. Nestačila jsem se divit, jak mě námět a zpracování knihy oslovilo. Jsem z Defy nadšená mnohem  více než z Throne of glass
This is what happy looks like od Jennifer E. Smith jsem si přečetla v rámci letního čtení a jsem za tuto volbu ráda. Takovéhle trochu přeslazené příběhy v létě čtu moc ráda a i když tento nebyl tím nejlepším, tak jsem si moc užila. Až se tě život zeptá od Cecelie Ahern není young adult knihou, ale klasickou beletrií. Tuto autorku mám velmi ráda a stejně jako (téměř) všechny knihy, mě ani tahle nezklamala. 

Na Slzu od Lauren Kate jsem byla moc zvědavá kvůli hlavnímu námětu - Atlantidě. Přesto, že jsem se u knihy z počátku docela nudila, musím uznat, že autorka knihu vskutku propracovala. Přesto však nelze knihu označit za nějaký "bestcelér". A pak tu mám Half upon a time od Jamese Rileyho. Middle grade knihu, do které jsem se bez váhání pustila a nelituji. Neskutečně jsem si jí užila a jsem nadšená. 


Absolutní nadšení (100% - 90%)  - Half upon a time, Defy
Nadšení (90% - 70%) - This is what happy looks like
Spokojenost (70% - 60%) - Až se tě život zeptá
Průměr (60% - 40%) - Throne of glass, Slza 
Zklamání (40% - 0%) - Tentokrát nic 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat