Přečetla jsem a zrecenzovala v srpnu | August wrap-up

8/31/2014

Po měsíci absolutního čtecího a psacího bloku se na mě usmálo štěstí. Vrátila se mi chuť do čtení a celého blogování. Snad to bylo alespoň trochu znát. Zrecenzovala jsem celkem sedm knih (Sweet reckoning, Léto na druhý pokus, Gilded ashes, A beauty so beastly, Slza, Black city a Mortal enchantment). To je na mé poměry obrovský úspěch. Co se týče přečtených knih, tak těch je stejný počet jako těch zrecenzovaných, tedy sedm. Tohle jsou ony.



1. Whiskey prince - Toni Aleo
Za tohle opět může zpropadený Amazon. Jen tak jsem se koukala po obálkách a tahle mne doslova praštila do očí. Pěkný název, zajímavý děj, je to new adult a odehrává se v Irsku. IRSKU! Mé vysněné zemi, kam se chci podívat. Na knize se mi nejvíce líbili to, že nešlo jen o to, jak se do sebe dvě hlavní postavy bezhlavě zamilují. Šlo především o rodinu a o to, jaké má taková jedna tradiční irská rodina hodnoty. Od začátku do konce jsem se u příběhu rozplývala a přála si taky jednoho takového Ira.

2. Queen of someday - Sherry D. Ficklin
Historické romance často nečtu a nejsem si jistá, zda-li jsem nějakou takovou předtím četla. Nevadí. Do knihy jsem se pustila bez toho, abych o ní cokoliv věděla. Mile mě překvapila. Není to žádná složitá, hlubokomyslná historická kniha, ale spíše takové contemporary odehrávající se v osmnáctém století. Celý příběh se odehrává v Rusku (ano, tak se chci taky podívat) a o romantiku není nouze. Kniha vychází už v říjnu!

3. A beauty so beastly - RaShelle Workman
Převyprávění pohádek či knihy na nich založené ... to je prostě moje. Tahle čerstvá novinka mi sice zpočátku přišla jako ta největší kravina na světě, ale jak se příběh dále vyvíjel, tak se ukázalo, že na tom přeci jen něco bude. Knihu jsem si velmi užila a byla překvapena jejím nečekaným zvratem.

4. Once upon a time: A collection of classic fairy tales - Bratři Grimmové, Edward Kitsis & Adam Horowitz, Kevin Tong
Nebudu vám povídat, proč jsem si knihu pořídila. To všichni ví. Řeknu vám ale, že klasické pohádky od Grimmů jsem ještě nikdy nečetla a byla tak neskutečně zvědavá, jak moc jsou odlišné. Některé více, některé méně, ale unešená jsem byla tím, jak některé z nich působí až vskutku hororově. Kniha je navíc v takovém krásném malém hardbacku a obohacena o moc pěkné ilustrace. Opravdový must-have.

5. Black city - Elizabeth Richards
Black city bylo opět takové spíše náhodné čtení. Knihu jsem si přivezla z Chesteru a pak na ní doslova zapomněla. Je to příběh s neskutečně zajímavým námětem i provedení. Asi to není můj favorit, ale něco sebe rozhodně má.

6. Léto na druhý pokus - Morgan Matson
Tohle je přesně ta pravá kniha na léto. Možná ne zrovna můj šálek kávy, ale to nemění nic na tom, že se mi četla opravdu dobře a navodila tu správnou letní náladu (i když chvílemi to jako léto venku moc nevypadalo). Hlavní cliffhanger mi ale přišel dosti přitažený za vlasy...

7. Čistý - Julianna Baggott
Na tuhle "dystopii" jsem se zpočátku hodně těšila, ale postupem času mé nadšení zcela opadlo. Do knihy se mi proto vůbec nechtělo. Nemůžu říci, že by byla špatná. Byla svým stylem i příběhem jedinečná a odlišná od ostatních. Místy drastická. Četla se parádně, ale nijak mě nedokázala zasáhnout. 

You Might Also Like

0 komentářů