Záříjový knižní nášup #2 | Hezky česky

8/30/2014

Článek s anglickými knihami jsem vám přinesla už před několika dny. Pak jsem si začala říkat, že by bylo trochu nefér nezmínit i ty české knihy, když už o to jde především. Světe div se, ale právě během září vyjdou velmi zajímavé tituly. Prázdninové zahálení tím oficiálně končí! Pojďme si představit ty nejzajímavější a v podstatě všechny brzy vycházející tituly.


CooBoo přebírá otěže!

Selekce - Kiera Cass (1. září) | Jen si troufni - Katie McGarry (10. září) | Záříjová světla  -  Carlos Ruiz Zafón (10. září) | Podivuhodné a krásné soužení Avy Levander - Leslye Walton (17. září) | Svůdné nebezpečí - Wendy Higgins (?) | Dveře do prázdnoty - Victoria Schwab (?) | Jednou ano, dvakrát ne - Cylin Busby (?)

Rovnou tři ze sedmi výše zmíněných jsem si již přečetla. Nepochybuji tak o tom, že se vám bude Selekce, Dveře do prázdnoty či Svůdné zlo opravdu líbit. zvláště dvě poslední jsou takové mé srdcovky. Kromě těchto se nepochybně těším na Podivuhodné a krásné soužení Avy Levander. Nevím, o čem to je. Nečetla jsem ani recenzi. Jediné, co vím je, že si knihu nespočet čtenářů chválí. Dám tomu šanci.


A další YA/Fantasy

Do poklidné modři - Veronica Rossi (23. září) | Dny krve a hvězdného třpytu - Laini Taylor (9. září) | Dračí oči: Černý jezdec - Kristina Hlaváčková (17. září) | Políbená měsícem - Amy Plum (29. září) | Já a moje příšera - Dick King-Smith (3. září) | Kočičí gen - Thomas C. Brezina (8. září) | Volání sirény: Prokletí - Michaela Burdová (3. září)

Nutně potřebuji Kočičí gen a Volání sirény! Kočičí gen je již druhé vydání, ale s novou obálkou. Dosavad nebyla kniha k sehnání a mě stále a stále lákala. Od Breziny jsem sice četla pouze jednu knihu, ale moc se mi líbil jeho styl psaní. Ačkoliv jsem nikdy nevyhledávala knihy od českých autorů, tak se musím přiznat, že právě Volání sirény mi připadá neskutečně zajímavé a rozhodně si knížku co nejdříve pořídím.


Tak která či které knihy budou zanedlouho jen a jen vaše?

You Might Also Like

0 komentářů