Kdysi dávno za sedmero horami a sedmero řekami jsem začala blogovat | #blogohistorie

Pokud blogujete nebo vedete web, tak si zajisté pamatujete na své začátky. Ať už to bylo blogování o něčem zcela odlišném od vašeho současného zaměření či pokračujete v zajetých kolejích, tak je určitě na co vzpomínat. Alespoň co se týče mě, tak rozhodně je na co vzpomínat. Nedávno jsem se pokoušela dohledat všechny své předešlé blogy a stránky a povedlo se. Divíte-li se nad pojmem "všechny blogy", tak vězte, že za těch asi osm let těch blogů bylo opravdu hodně. Rozhodla jsem se vám odhalit svou blogovací historii a prozradit trapné přezdívky a názvy blogů.

Čas se jít ztrapnit. 
blog.cz
Asi jako velká většina za mé doby malých základkových dětí, jsem začínala na blog.cz. Tehdy to byl vážně hit. To byla ta doba kdy světu vládly blogísky a SBčka a pokud-mi-neokomentuješ-článek-tak-si-tě-vymažu-ze-svých-SB nEbo TŘeBa sLavnÉ StŘídÁní MaLÝCh a VELkýCh píSmEn. Mé první blogy byly katastrofální. Přidávala jsem na ně tehdy pouze porůznu postahované obrázky herců, zpěváků a seriálů. Tyto úplně původní blogy snad už ani neexistují a kdyby ano, tak si stejně nepamatuji jejich adresy. Chodila jsem kvůli nim tehdy do knihovny na půl hodinky internetu zdarma. Úplný pravěk.

Mé pozdější blogy už byly už o trochu lepší, ale i tak strašné. Bohužel se stářím nedochovaly jejich vzhledy, což i mě samotnou mrzí, jelikož bych se nyní hrozně ráda podívala, jak hrozivě vypadaly. Jedním z těch prvních blogů, u kterých jsem vydržela déle než týden, byl blog hollywoods-girls.blog.cz. Ten se týkal celebrit (o ničem jiném jsem tehdy neblogovala) a to Vanessy Hudgens, Miley Cyrus, Ashley Tisdale a Evangeline Lilly. Povšimněte si mé komické přezdívky Miss.Lilly. Ano, má to co dočinění s herečkou Evangeline Lilly. V té době jsem zbožňovala (a stále zbožňuji) seriál Ztraceni. To byl ten důvod supr čupr originálního jména. Zároveň jsem ráda patlala vše možné ve photofiltre studio (což dělám nadále) a myslela si jak parádní grafiku dělám, tak si o tom samozřejmě taky založila blog. Ten se jmenoval hollywoods-media.blog.cz. Z něj však také vše "grafické" zmizelo, takže bohužel.

Blog jsem si samozřejmě založila i o již zmíněné Evangeline Lilly a jmenoval se lilly-evangeline.blog.cz. Opět z něj nic kromě článků nezbylo. Tehdy jsem přezdívku skrouhla už jen na Lilly. U blogu jsem vydržela tři měsíce a pak jako vždy skončila.

Jeden z mých nejdéle fungujících blogů byl starsofworld.blog.cz. Všimněte si té profi angličtiny (*ironie*). Opět se týkal celebrit - Josh Holloway, Ian Somerhalder (já ho tam mám napsaného jako 'LAN'), Hayden Panettiere, Britney Spears, Hilary Duff a tak dále. Blog jsem vedla jako LucinQa, což mi právě přivádí záchvat smíchu. Co mi ale příjde podivné, je to, že "nejnovější články" přidal někdo absolutně neznámý a nechápu, jak se na blog dostal. Hacker.

Na konci své éry s blog.cz jsem se stala jako Miss.Lilly jednou ze správkyň velmi propracovaného a kvalitního blogu o Joshovi Hollowayovijoshholloway.blog.cz a poté na blogu miley-demi-selena.blog.cz a to už zase jako Emm. Neptejte se, kde jsem tu přezdívku vyhrabala, sama netuším. Ale v souvislosti se svou aktuální závislostí (OUAT) mi to příjde celkem úsměvné. V roce 2011 jsem se ještě pokusila o blog o Tylerovi Hoechlinovi alias Derekovi z Teen Wolf na tylerhoechlin.blog.cz, ale blog jsem ani nerozjela.

ic.cz
Blog.cz mi časem přestal vyhovovat a já toužila po něčem lepším. Narazila jsem na ic.cz, což bylo něco jako blog.cz, ale s nutností ovládat CSS a kódování. Což jsem samozřejmě neuměla a tak se to naučila. Nijak perfektně, ale základy jsem zvládala. Stačilo zabrousit na internet. Naučila jsem se v CSS nastavit vzhled a vše potřebné a vše si dělala sama, na což jsem byla řádně pyšná. Teď už z toho umím jen zlomek. Na ic.cz jsem opět měla hned několik stránek - just-graphics.ic.cz (kde jsem se opět věnovala "grafice") opět s přezdívkou Miss.Lilly; celkem dlouho jsem vydržela na kristenonline.ic.cz, tedy stránce o Kristen Stewart, kterou jsem vedla jako Emm; dále pak jsem trochu experimentovala a založila si stránku o Paris Hilton - hilton-fan.ic.cz a mou poslední stránkou na ic.cz bylo annakendrickfan.ic.cz, tedy stránka o herečce Anně Kendrick.

jiné stránky
V jednu chvíli jsem toužila po nějaké profi stránce a začala s www.annehathaway.e-fans.net o herečce Anne Hathaway, ze které se brzy stala stránka anne-h.net. Obě už nyní neexistují.

A pak přišlo datum 12. února 2011 a vznikl blog kathsworldofbooks.blogspot.cz, který se později 6. 4. 2014 stal webem kathsworldofbooks.cz.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat