Měsíční update - Srpen | August book haul

Pro tentokrát žádné video. Srpen to bude muset oželet a vy také. Myslím, že kdybych se do toho nutila, tak by to nebylo ono. Dá se říci, že byl uplynulý měsíc poměrně štědrý. To, co jsem přečetla, jste se již mohli dočíst v minulém článku a teď je řada na tom, co jsem si pořídila. Knihy v češtině si už prakticky nekupuji, pouze když mne opravdu zaujmout a tak se není čemu divit, že i v srpnu převažují právě ty anglické. Pořídila jsem si jedenáct fyzických knih a jedenáct e-knih. Tohle jsou ony.

Co se tedy týče těch již zmiňovaných knih v češtině, tak jsou zastoupeny pouhými dvěma knihami. Zůstaň se mnou (ehm, "Jestli zůstanu", má recenze) od Gayle Formanové byla nutnost. Nejen, že je to další kniha do mé YOLI sbírky, ale navíc se pyšní krásnou obálkou a samozřejmě skvělým obsahem. A co Škola dobra a zla od Soman Chainani? No, viděli jste jí naživo?! Nádhera. Kniha je to prý dobrá a vtipná. Zdá se mi tak, že to rozhodně nebude krok vedle.

Half upon a time jsem si zamilovala a tak bylo mou povinností si pořídit pokračování s názvem Twice upon a time od Jamese Rileyho. Tahle komediální middle grade  pohádka mě tak očarovala, že se až nemůžu dočkat, až se do pokračování vrhnu. Budou tam piráti!! Co jiného potřebuji k životu? Nad Poison princess od Kresley Cole jsem uvažovala už opravdu dlouhou dobu. Mám ráda paranormální romance a tohle vypadá přesně jako něco, co by se mohlo líbit. Nicméně While he was away od Karen Halvorsen Schreck byla zcela náhodná koupě. O knize jsem ani nikdy dříve neslyšela. 

S Embers & echoes od Karsten Knight a A beautiful evil od Kelly Keaton jsem to moc nevychytala. Oba to jsou totiž druhé díly. Fail! Tak to vypadá, když někdo nakupuje naslepo a neprohlídne si knihy raději i na goodreads. Tím pádem si je v brzké době pravděpodobně nepřečtu. Pořídila jsem si ale fatasy knihu The false princess od Eilis O'neal, po které jsem dlouho toužila. Je to sice pár let stará kniha, žádná novinka, ale svým námětem mě oslovila. 

I další dvě knihy jsem koupila tak nějak bez váhání a bez toho, abych o nic alespoň něco věděla. Pouze jsem je vídala na zahraničních blozích a na goodreads. Z toho, co jsem se dočetla o Let the sky fall od Shannon Messenger, to vypadá na originální YA knihu a jedno ještě musím zmínit - ta obálka! Ach. Such a rush od Jennifer Echols vypadá na druhou stranu na něco mezi contemporary a new adult a obsahově se mi to opět zdá tak netradičně originální. Uvidíme, co z toho vzejde. 

To nejlepší na konec. Jako správná fanynka seriálu Once upon a time jsem si pořídila další knihu související se seriálem. Tvůrci seriálu Edward Kitsis a Adam Horowitz dali dohromady třicet klasických pohádek od bratří Grimmů a obohatili jej o ilustrace Kevina Tonga. Výsledkem je nádherná knížečka nazvaná Once upon a time: A collection of classic fairy tales. A je skvělá!

Následující nálož knih jsem si pořídila na Amazonu. Většina z nich byla ve slevě či stála méně než pět dolarů. Větší částky se mi za e-knihy zrovna dávat nechtějí. Za prázdniny jsem si tak na Amazonu vypěstovala pořádnou závislost. Musím se pochválit za to, že jsem z nich již dvě přečetla. 

    
   
  
Where she went - Gayle Forman | Eleanor & Park - Rainbow Rowell | Ugly love - Colleen Hoover | A Beauty so beastly - RaShelle Workman | The guard & The prince - Kiera Cass | Chameleon - Kelly Oram | Don't fall - Rachel Schieffelbein | Whiskey prince - Toni Aleo | Going down in flames - Chris Cannon | Amber frost - Suzi Davis 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat