Listopadový knižní nášup | Co nás čeká v angličtině a v češtině

Připravte si své peněženky a držte si klobouky (nebo knihovny?)! I v listopadu toho na nás čeká hromada. Z anglických a českých titulů jsem opět vybrala ty nejzajímavější a neočekávanější. Jak tak na to koukám, tak mě listopad pravděpodobně zruinuje, protože tolik skvělých knih pohromadě tu dlouho nebylo. Podělte se se mnou o listopadové knihy, které si plánujete pořídit! Budete skromní nebo se rozšoupnete? 

Dost bylo čekání na další díly!
Captive - Aimee Carter (25. listopadu) | The retribution of Mara Dyer - Michelle Hodkin (4. listopadu) | The darkest touch - Gena Showalter (25. listopadu) | Stolen - Melissa de la Cruz (18. listopadu) | Waistcoats & weaponry - Gail Carriger (4. listopadu) | Mortal Heart - Robyn LaFevers (4. listopadu) | Crashland - Sean Williams (4. listopadu)
Nedokážu ani říct, jak moc se těším na knihu Captive. První díl Pawn (má recenze) jsem četla letos v únoru naprosto se do příběhu zamilovala. Byla to vskutku kniha, která se silně lišila od všech ostatních. Doufám tak, že na Captive nepadne kletba druhých dílů a že bude stejně skvělá nebo ještě lepší.
Čtyřka - Veronica Roth (12. listopadu) | Vzdor - Sarah Crossan (12. listopadu) | Probuzení - Kelley Armstrong (3. listopadu) | Cesta pustinou - Emmy Laybourne (26. listopadu) | Roštěnka - Alice Clayton (6. listopadu) | Úžasné - Sara Shepard (19. listopadu) | Magie na vzestupu - Ilona Andrews (30. listopadu)
Přivolávání (má recenze), díl předcházející Probuzení, jsem sice četla teprve nedávno, ale pohltil mě tak moc, že po Probuzení sáhnu hned jak to půjde. Nejraději bych zaťukala na dveře nakladatelství Galatea a poprosila je, aby mi knihu dali hned teď. Asi by mě poslali hezky zpátky, ale za zkoušku by to stálo. Ne, teď vážně. Nečetla jsem raději ani anotaci. Chci být co nejvíce překvapená, tak snad se to povede. A pak je tu Čtyřka - povinná četba pro každého milovníka Divergence. Tobias už mi začíná scházet. Fňuk. 
Nové série na obzoru!
Nevítaní - Sophie Jordan (19. listopadu) | Losing it - Cora Carmack (12. listopadu) | Život jedna báseň - Colleen Hoover (6. listopadu) | Bratři až do smrti - Darren Shan (19. listopadu) | Zaklínačka Koní - Tamora Pierce (18. listopadu) | Temné bratrstvo - Luke Scull (18. listopadu) | Bouřková sezona - Andrzej Sapkowski (14. listopadu) 
Nevítaní!!! Juchů. Jak já tuhle knihu miluji (má recenze)! Nesmírně se těším na český překlad. Ráda si jí přečtu znovu. A taky Losing it a Život jedna báseň. Potřebuji tyhle knihy teď hned. Nevím, kdy to všechno stihnu přečíst, ale nějak se to bude muset zmáknout. 
Jednohubky
Girl online - Zoe Sugg (25. listopadu) | On the edge - Allison van Diepen (25. listopadu) Forbidden - Kimberley Griffiths Little (4. listopadu) | The name of the blade - Zoe Marriott (11. listopadu) | The Bane chronicles - Cassandra Clare a další (11. listopadu) | Like water on stone - Dana Valrath (11. listopadu) | The year of the rat - Clare Furniss (4. listopadu) | The Walled city - Ryan Graudin (4. listopadu)
Pokud stejně jako já sledujete britskou beauty booktuberku Zoellu, tak zbystřete! Vyjde jí kniha Girl online! Jsem zvědavá, jak se s tím poprala a zdali to bude za něco stát. Dále mě velmi zaujala kniha On the edge.
Eleanor & Park - Rainbow Rowell (10. listopadu) | Hledání Aljašky - John Green (27. listopadu) | Bylo nebylo - Odette Beane (19. listopadu) | Kniha přání - Rachel Cohn & David Levithan (5. listopadu) | Posedlost - Katherine Howe (19. listopadu) | Zbožňuju vánoce - Lindsey Kelk (5. listopadu) | Solitaire - Alice Oseman (5. listopadu)
Ehm, chci všechny! Jde to?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat