Měsíční update - Září | September book haul

10/06/2014

Už jsem měla připravené video, ale když v pořadí čtvrtý pokus o nahrání na youtube selhal, tak jsem se naštvala a rozhodla se na video vybodnout. Raději jsem knihy nafotila, což mi zabralo mnohem méně času. Září mi nijak nepřálo, ale já to nevidím jako nic špatného. Navíc jsem ani neměla zrovna knižní náladu, takže to se tím vysvětluje. Za měsíc září jsem získala devět fyzických knih a dvě e-knihy

Hned v úvodu si vezmu na paškál recenzní výtisky. Ty jsou jen tři a ve všech se mi poštěstilo. Jako fyzickou knihu tu mám Labyrint od Jamese Dashnera (má recenze) od nakladatelství Yoli. Skvělá kniha se skvělým příběhem. Co více dodat. Dále jsem pak obdržela dvě e-knihy a to Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender od Leslye Walton (má recenze) od CooBoo a Přivolávání od Kelley Armstrong (má recenze) na recenzi od iDNES

Knihy v češtině jsou u mě vždy výjimkou. Za září mám ale rovnou tři. Dopisy malých žen od Gabrielle Donnelly bych si asi jen tak běžně nekoupila, pokud bych na ně nenarazila v levných knihách za zlomek ceny (přesněji za 39 Kč). Za tu cenu jsem je tam nemohla nechat. Další dvě jsem si pořídila během Luxorského výročí a jsou to Esej o tragédii od Elizabeth LaBan a Růže podzimu od Abigail Gibbs. No nevypadají nádherně? 

Během srazu k příležitosti předpremiéry filmu Labyrint se konala jako vždy knihomolská aukce, kde se měnily knihy. Ihned jsem věděla, že musím mít Dublin street od Samanthy Young. Po téhle knize šilhám už moc dlouho a teď díkybohu nemusím. Dále mě oslovila kniha Císařovna od Elizabeth Chadwickové. Začínám být naladěná na historické knihy. Hon od Andrewa Fukudy (má recenze) byl spíše takový bonus. Zpočátku jsem si jej nevšimla, až později. Knihu jsem již četla a líbila se mi, tak proč jí nemít doma.

A úplně na konec tu mám dvě (jenom, fňuk) koupené knihy v angličtině. Shadow and bone jsem si sice ještě nepřečetla, ale pokračování Siege and storm od Leigh Bardugo jsem v tomhle krásném hardbacku musela mít. No ne, že ne. Nemůžu se na ní vynadívat. Tou druhou je nepříliš známá fantasy kniha Cracked od Elizy Crewe, jenž mě lákala dlouhou dobu. Ještě v říjnu bych si jí ráda přečetla. Vypadá totiž více než lákavě.

A co jste si pěkného pořídily vy?

You Might Also Like

0 komentářů