Přečetla jsem a zrecenzovala v září | September Wrap Up

10/04/2014

Cože jsem to všechno přečetla? Ehm, skoro nic. Posledních pár týdnů jsem k večeru (kdy obvykle čtu nejvíce) neskutečně unavená, že to ihned zalomím. Celkem těch knih za uplynulý měsíc bylo ... no jenom tři. Ano, pouhé tři. Příjde mi to hrozně málo, takže musím v říjnu pořádně pohnout. Už i na Goodreads jsem o devět knih pozadu. Achjo, Ale! Snad poprvé v životě jsem všechny tři přečtené knihy již zrecenzovala a to se vskutku nestává často. 


Všechny tři knihy jsem získala k recenzi a díky mohu nejsem ani z jedné zklamaná. Labyrint: Útěk od Jamese Dashnera jsem sice doma měla (v angličtině) už věky, ale nikdy si na něj neudělala čas. Až s příchodem filmu jsem se odhodlala k tomu knihu přeci jen zkusit. Paráda! Ještě teď jsem z knihy vykulená. Velmi se mi líbila. bylo to rozhodně skvělé počtení a to hlavně díky perfektnímu překladu. Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender od Leslye Waltonové je novinka od CooBoo. Tahle nepopsatelná kniha je velmi zajímavá. Netradiční a jedinečná. Určitě dokáže zapůsobit a zaujmout. Přivolávání od Kelley Armstrong je stejně jako Labyrint jednou z těch knih, které vlastním nebo jsem vlastnila v angličtině. K téhle jsem se nedostala a po čase jí dala pryč. Teď vidím, jaká škoda to byla. Jakmile jsem se začetla, tak nešlo přestat. Moc se mi líbil celičký námět. Možná ne nejoriginálnější, ale alespoň čtivý a působivý. 


Kromě výše zmíněních tří, jsem zrecenzovala ještě i knihy Defy a Čistý

You Might Also Like

0 komentářů