To nejjednodušší DIY pod sluncem - Inspirativní nástěnka | #bookspirations

S DIY neboli "do it youself" se lze setkat již běžně kdekoliv. Na internetu nebo už i v knihkupectví formou knih. Takovéto projekty doslova frčí už pěknou řádku let. Samotnou mě tato myšlenka lákala dlouhou dobu. Jediným problémem je jen taková maličkost a to taková, že je těžké přijít s něčím novým. Nechávám se proto inspirovat internetem (milovníci pinterestu mi to určitě potvrdí). Pro dnešní DIY jsem tak nemusela nic vymýšlet. Tenhle nápad totiž opravdu nepotřebuje ani žádný návod a zvládne jej snad i slepý. 























I maličkosti dokážou prozářit celou místnost, tak proč se do něčeho nepustit? Nejste-li zas až tak odvážní a zruční, abyste malovali na zeď nebo dělali jiné náročnější DIY, tak zkuste tohle! Nic si doma nezničíte a kdykoliv to můžete sundat? Mluvím o nástěnce. Vězte, že i nástěnka může být ve výsledku velmi pěknou dekorací.

Co budete potřebovat? 

1. Místo na zdi 
2. Nástěnku - ať už klasickou korkovou, magnetickou nebo takovou, kterou osobně doporučuji - samolepící. Už jí mám déle a nemohu si jí vynachválit. Sehnat jí můžete třeba tady
3. Cokoliv, co na ní chcete dát - fotky, články, inspirativní citáty, obálky knih, hlášky z oblíbených seriálů, knih
4. Popř. tiskárnu, papír
5. Nůžky
6. dvě ruce

Žádný postup není třeba. Pusťte uzdu své fantazii a vytvořte něco, na co se vám bude pěkně koukat a na co budete pyšní. Nedržte se jen jednoho tématu, zkuste jako já a na svou nástěnku promítněte vše, co máte rádi a co vám přináší radost. 

Já jsem zvolila mix fotek, inspirativních citátů, citátů o knihách a o mých oblíbených seriálech.


 



Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat