Přečetla jsem a zrecenzovala v říjnu | october wrap up

11/02/2014

Co se týče recenzí, jenž jsem v minulém měsíci napsala, tak to nebude nijak zářné. Řešila jsem důležité školní věci a na blog zas tolik času neměla. Sepsala jsem tedy pouhopouhé tři recenze a to na knihy - Throne of glass, This is what happy looks like Queen of someday. Přečtených knih mám podstatně více. Celkem osm. Většinu knih jsem přečetla v druhé polovině měsíce, kdy jsem se pořádně rozečetla. Díky bohu za to. 

Na hraně zapomnění od J. A. Redmerski mi doma leželo už hodně dlouho a mně jí začalo být líto. Tak jsem jí otevřela a už po chvíli nemohla přestat. Něco mi na ní nesedělo, ale z většiny se mi moc líbila. Další new adult knihou, kterou jsem si v říjnu přečetla, je Počkám na tebe od J. Lynn. Původně jsem měla v plánu jí číst po malých kouskách, ale nakonec jsem jí přečetla za tři hodiny. Opravdu mě zajímalo, jak příběh skončí. Navíc jsem se u něj skvěle bavila.

Poison princess od Kresley Cole je první díl post-apokalyptické trilogie, o které jsem toho nikdy moc nevěděla. Překvapilo mě, jak propracovaný příběh se v knize nachází, ale nebyl to šálek mé kávy. Kniha mi jakýmsi způsobem nesedla, ale nedokáži říci proč. Zato The false princess Eilis O'neal jsem měla v hledáčku déle. Je to fantasy příběh, který mi zněl perfektně, ale opět jako v případě Poison princess mě na ní něco nebavilo a nudilo. Nedokázala jsem se do knihy řádně začíst.

Měla jsem náladu na něco milého a řekněme přeslazeného. Příběh dvou staletí od Rachel Harris byl perfektní volbou. Knihu jsem si moc užila a byla z toho nadšená. Člověk u u toho příjde hned na lepší náladu. Je sice pravda, že by se našly chvíle, kdy kniha byla přehnaně roztomilá nebo nereálná, ale no co. Once upon the end - reawakened byla mou povinnou četbou. Doslova. Hlavně pro mě - takového seriálového závisláka. Nemám co říct. Skvělé to kniha. Nic nového z toho sice člověk nevyčte, ale krásně se vrátí zpět do první série.

V levných knihách jsem narazila na andělskou young adult knihu Vzpoura andělů od německé autorky Brigitte Melzer. Knihu jsem nikdy nechtěla číst. Ale znáte levné knihy a jejich nizoučké ceny. Knihu jsem si koupila a druhý den začala číst. Upřímně si myslím, že jde o jednu z nejlepších andělských knih, které jsem kdy četla. Pak jsem si dala rychlý re-reading knihy Balthazar od Cludie Gray. Sérii Evernight jsem sice celou nečetla, ale tahle spin-off kniha je zkrátka úžasná.

You Might Also Like

0 komentářů